Antologier

Den 7 juli kommer så äntligen en
bok som är rejält försenad på
grund av covid där jag är en av 
författarna till ett kapitel tillsammans
med en kollega. Förhoppningsvis
blir det en bok som kommer att
användas inom undervisning
i flera länder.
 
Dessutom kommer en mer
populärvetenskaplig antologi 
som samlar 85 forskare som
på olika sätt studerar skog den
15 juni. Där har jag varit med och
skrivit ett kapitel tillsammans med
två andra kollegor.

Detta är en publikation som ska
både tryckas och spridas digitalt,
och jag hoppas och tror att den
ska generera kunskap och
perspektiv som behövs 
i skogsdebatten så att den
blir mer nyanserad.
 
Och med detta i pipeline så
ser jag fram emot att få mer tid
för forskning och skrivande av
artiklar framöver!
 
 



znogge säger

Grattis! Så roligt att den snart är ute :D

2022-06-09 @ 21:53:54
URL: http://znogge.wordpress.com
znogge säger

Grattis! Så roligt att den snart är ute :D

2022-06-09 @ 21:54:56
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Grattis!! Så skoj 💖
Ha en fin solig fredag.
Kram

2022-06-10 @ 07:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: