Midsommar och rekord

 

Vilken midsommarhelg!
 
Varmt och vänner på besök, 
god mat och bad, så nästan 
helt perfekt förutom att jag
ännu har ont i halsen.
 

 
 
Vi har hunnit med frukost
på flotten och nöjesturer.
 
 
 
 
Bogge hade bra fiskelycka 
och drog flera fina firrar.
 
 
 
 
Och han hade en åskådare 
som tillslut blev väl närgången
och fastnade i draget...
 
Men det gick bra med stövaren!
 
 
 
 
Mindre bra gick det för Bogge i dag
då han fick en gädda och då även
in kroken i fingret...
 
Först ner på sjukan här
och sedan till Vilhelmina som 
hade jour. Kroken är nu ute och
Bogge fick penicillin i fem dagar.

Själv ligger jag och ojar mig
över värmen, inte helt pigg och 
njuter verkligen inte av värmen
då. Men hoppas krya på mig
under veckan, men någon 
träning är bara att glömma :-(
 
 



znogge säger

Vilken otur att Bogge fick en krok i fingret men förhoppningsvis ställer det inte till det alltför mycket.

Kram

2022-06-27 @ 22:31:31
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Oj himla otur med en krok först i hunden p sen i Bogge, Bogge verkar blivit mer lik Dig nu när han vuxit på sig, tur Ni fick antibiotika.
Otur med Din sjuka, många är förkyld nu, C har legat sedan midsommardagen.
Krya på kram

2022-06-29 @ 13:44:05
Popprinsessan säger

Men din stackare vad långdraget det varit för dig! Och stackars Bogge! Btw, stora killen - minns hur liten han var när jag började läsa din blogg :-)

2022-06-29 @ 21:18:39
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: