Ännu en vecka

 

Ännu en vecka har
hunnit passera och barnens
höstlov är över.
 
Vi har myst, kurerat krasslig
kanin, varit på Dollar, sett film,
fikat och umgåtts. 

Behövdes en sådan vecka
för att orka fram till jullovet!
 
Själv har jag programråd 
och slutrapportsmöte idag 
och en resa inplanerad till
Umeå i morgon - lagom till
att det ska börja snöa...
 
Har även städat bort 
halloween i morse, och det 
kliar i fingrarna att göra 
advent, men väntar väl 
liiite till med det!
 
 



znogge säger

Visst behövs höstlovsveckan, den saken är säker.
Vilken söt liten kaka :D

2022-11-08 @ 22:02:20
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Gör som jag innan det kliar för mycket sätt upp några slingor ute och "ljussätt trädgården" som det så fint heter i veckotidningar.... Det blir så mycket finare oavsett om det finns snö eller inte....

Ha det bra!

Svar: Ja finta slingor och lyktor ute gör massor, tycker det är så härligt nu när folk börjar lysa upp <3 KRAM
Therese Bjärstig

2022-11-10 @ 08:27:55
Popprinsessan säger

Är också lite sugen på att börja adventspynta. Blir första gången i nya huset så jag har ingen aning om vad jag har som passar eller vad som behövs!

2022-11-12 @ 07:27:08
Popprinsessan säger

Är också lite sugen på att börja adventspynta. Blir första gången i nya huset så jag har ingen aning om vad jag har som passar eller vad som behövs!

2022-11-12 @ 07:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: