Över en vecka…

 
 
...sedan jag uppdaterade sist.
 
Menstadels för att det varit hektiskt
med jobb och resor. Jag har hunnit med
både Uppsala och Umeå i veckan.
 
 

 
 
I måndags styrelsemöte
i Uppsala och igår lärarråd och
handledning av doktorand 
i Umeå.
 
Knappt jag hunnit jobba känns
det som, mest bara förflyttat mig.
 
Men en helt ny artikel 
skickades in i fredags och idag
reviderade jag en som kom åter
med två minor justeringar,
så jag hoppas den
accepteras inom kort!
 
 


Lite tid i skogen har jag
också klämt in på bekostnad
på tid för simning. 

Båda är bra för kropp och
knopp fast på olika sätt...
 
 
 
 
En omgång till med trattisar
har också rensats, men nu 
behövs sannerligen inte mer.
 
Men de är ju så kul att plocka!
 
 
 

Har även kikat runt på lite 
juldekorationer, fula jultröjor och
potentiella julklappar - där ligger jag
efter i år, brukar ju vara klar till
novrmber oftast.
 
Så icket i år, så jag får ta tag 
i det inom kort!
 
Hittade iaf en fin jämthunds-
hoodie som tomten gärna får
leverera då den var så lik 
vår gamle Bus.
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: