Semester

 

Blickar tillbaka på en fin semester.
 
Mycket korv och fläsk har
det blivit 😅
 
Många spännande stunder också,
och jag hann även med att skjuta 
en liten älg. 

Var lite trögt att sätta sig framför
datorn i morse, men hade lite 
akuta möten och ärenden att
ta tag i. Jag har även hunnit 
granska en artikel och skicka in.
 
Så det blev trots allt en effektiv
dag, även om jag hellre suttit 
på pass...
 
Och grymma kollegor har jag,
en ansökan som jag är med på
har även hunnit gå in under
semestern. Hatten av för deras
jobb när jag varit utloggad!
 
Nu väntar strax helg, och 
förhoppningsvis mer fina 
stunder i skogen 🍂🍁
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Vad trevligt att du haft bra lediga dagar och dessutom skjutit en älg.
Skön söndag!

2022-09-11 @ 09:36:35
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Så härligt att du är nöjd med din ledighet!

Kram

2022-09-13 @ 17:25:46
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: