September

 
Favorit månaden är här!
 
Radion är laddad, matsäck 
inhandlad, och bössan kontrollerad.
 
På lördag börjar älgjakten för
min del, men för många andra 
redan idag...
 
Själv har jag examinationer 
att ta tag i, utkast till texter till
en slutrapport för vindprojektet,
handledning samt en ny forsknings-
ansökan att göra klar innan jag
går på semester.
 
Med lite disciplin och struktur
hoppas jag kunna bocka av
det utan att behöva sitta kvällstid
framför skärmen.
 
Och som ni ser - inga bilder
går fortsatt att ladda upp :-(
 
 



åsa säger

Tråkigt att blogg.se fortsätter krångla.
Det var ju därför jag bytte bloggportal, för typ så där tio år sen.
Ha en fin helg och Skitjakt 🍂
Kram

2022-09-02 @ 15:32:44
Znogge säger

Sedan några dagar tillbaka så går det att ladda upp bilder har jag förstått. Önskar en fin söndag!

2022-09-04 @ 11:04:04
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

September kan vara en fin månad, jag håller tummarna för många härliga sensommardagar & kvällar med fint väder. Höstrusk sparar jag gärna till typ november :-D

2022-09-05 @ 14:30:59
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: