Styra upp veckan

 
 
Tyvärr ingen simning denna
måndag då jag inte känner mig
hundra i kroppen och inte vill 
jinxa resan till Finland senare
i veckan nu när allt är bokat
och klart.
 
Däremot blev det ett välbehövligt
besök hos frisören, oj så länge 
sedan jag klippte mig!
 
Nu kan jag nog borsta håret
utan att borsten sitter kvar ;-P
 
Annars planering och fix
inför kommande åtaganden
och resor, är ju lite ringrostig
pga Covid att flänga och fara...
 
Synd bara att vara borta
då det är så extremt vacker
ute just nu! 
 
 
 



Znogge säger

Så spännande med en resa till Finland. Då riskerar man inte någonting.

Ha en bra start på veckan!

2022-09-19 @ 14:11:19
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Covid19 satte verkligen livet på paus i många fall, här är Elin sjuk, förkyld, hemma från skolan och jag blir lite covid19 rädd och funderar på om hon ska ta ett test innan hon återvänder till skolan.
Ha en fortsatt fin måndag och yes färgerna är härliga nu 😍
Kram

2022-09-19 @ 16:17:06
Lena i Wales och Spanien säger

Jinxa? Nytt ord för mig. Nytt ord eller dialekt?
Jag kände mig också ringrostig när jag tog tag i mikrofonen i bussen igen, men det tog bara några minuter, så var allt som vanligt igen. Så det går säkert bra.
Lycka till i Finland!

2022-09-21 @ 10:12:38
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: