Härlig kväll!

Vi har ätit gott och jag har tagit mig ett härligt skumbad och mannen har varit ute med hunden. Nu slappar vi framför TV:n, nej förresten JAG slappar (bloggar) och mannen packar inför morgondagens avresa mot Jönköping. Själv planerar jag och grannen en tur till grannkommunen för att träffa Lurans BB kompis med mamma för en lunch. Jag ska passa på att köpa foder till vår hungriga rottis med. Det är alltid trevligt med lite planer. Jag håller på att bjuda in mig hos mor och far till helgen endera på surströmming eller kräftor, för hur ska jag annars få tiden att gå utan mannen?! Eventuellt tar jag mig i kragen och kör till Gafsele på lördag, har ju filmer som måste levereras till kusin E :-)  Se där, plötligt finns det massor av kuliga saker att ta sig för!


Foto: privat

Medan jag slö tittar på "Du är vad du äter", prövar Luran att äta upp sin gåstol. Hm... aningens hårdsmält då man endast har två tänder!

Trevlig kväll på er! ♥




Faster A säger

Ni är såååå välkommna när som helst=) Om luris gnager ett tag så går det även om man har bara två tänder=) hoppas att ni får en trevlig kväll!! kram kram

2008-08-19 @ 20:00:24
farmor säger

Nu luran å mamma har farmor gjort klart på övervånigen de vart jätte bra kram till er alla

2008-08-19 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: