Just nu...

- Ligger Luran på golvet och leker med sin skallrande bläckfisk

- Ligger Dobby i sin korg och kollar på Luran

- Sitter jag i soffan och bloggar, dricker te och försöker trycka i mig en blåbärs smoothie

- Är det Lattjo Lajban på TV

- Spelas Metallica på stereon

- Och så fryser jag , så jag måste nog gå ned och lägga in lite mer ved i pannan...

Vad gör DU just NU?



Bara jag inte håller på att bli förkyld... Har varken tid eller ork för det!



Anonym säger

jag gör ingenting. försöker vakna till liv men det går nog inte idag heller=) funderar på en promenad

2008-09-07 @ 08:38:12
URL: http://jnm.blogg.se/
Faster A säger

Sitter och tittar på barn tv =) Med E och funderar på att äta frukost som mannen i huset tilllagar=)

2008-09-07 @ 08:45:16
Anonym säger

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på antingen H&M eller Gina tricot, det funkar :)

2008-09-07 @ 08:48:31
erika säger

funderar på å käka lite frukost, letar recept på kaka som jag tänkt baka, äter spaghetti som elmar påstår sig ha lagat (springer runt m spaghettisleven å säger att jag måste smaka heeela tiden), åsså funderar jag lite på vad jag orkar göra idag.....å förmodligen så blir d inte så mkt :)

2008-09-07 @ 09:05:15
Ninuz på linjen säger

Ja man har nyss ätit frukost. Klätt på Melvin så han inte ska frysa nu när han ska ut å hjälpa Mikael att städa ur badtunnan. Ligger själv å funderar på att gå ut, men de är kallt ute! Tror jag väntar en stund.

2008-09-07 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: