Milkshake

Även idag är vi inne och eldar, det är liiiite för kallt för att jag ska tycka att det är värt att gå ut... (-23). Det blir ett försök att tapetsera hallen på tu man hand med Luran istället, men vi får se hur det går. Just nu håller hon på att försök klättra upp på tapetbordet. Jag KAN ha tagit mig vatten över huvudet nu känner jag ;-P

Men en barnskiva i stereon, Luran i matstolen, och en stoooor skorpa med smör borde rimligtvis köpa mig nog mycket tid för att få upp en par tre våder i alla fall. Kanske.




Frukosten bestod idag av en bananmilkshake (därav den dansande kon med bananerna, ja, min humor är inte bättre än så) och ja just ja,en bit semmeltårta slank viss också ner, f´låt Skipper!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: