Acta Graco Babyskydd med bas - Säljes!

 
 

Säljer nu vårt Babyskydd + en bas som man monterar enkelt med bilens bälte och ett stödben.

Sen när basen sitter på plats så är det mycket enkelt att klicka i och ur babyskyddet.

 

Då undersidan är skålad så går det bra att använda bilstolen direkt på marken

om man vill vagga barnet till sömn. Stolen har ett extra stoppat och mjukt inlägg för

den nyfödda som enkelt tas bort när barnet blir större och behöver mer plats i babyskyddet.

 

Babyskyddet har ett ergonomiskt bärhandtag

som underlättar när du måste bära babyskyddet.

 

Klädseln är avtagbar och tvättbar i maskin 30 grader.

  

Godkänd för barn 0-12 månader eller upp till 13 kg.

 
 
 
 
 
Perfekt som extra stol om man har två bilar,
eller om exempelvis mor- eller farföräldrar behöver
en stol i sin bil till barnbarnen :-)
 
Säljes för 200 kr
 
Vid intresse maila mig på
[email protected]
 
SÅLD 



Malin säger

Ja lovar att jag ska sätta mej ner och knåpa ihop en sammanfattning med bilder från sommaren! ;) Har varit på väg flera gånger, men har bara kommit till tanken. Skämmes :p
Och visste det 1000 gånger bättre med egenplockad och egenkokad sylt! Kan inte med de som säljs i affärerna.
Och vad du är duktig som tränar och håller igång! Har velat så mycket hela sommaren, men med tanke på vädret som vi haft, så har jag haft en riktig piss sommar med massor av värk och stelhet! Men tänkte att jag skulle se om jag kunde ta mej runt sjön ikväll. Kvällarna är oftast bäst, då jag hunnit komma igång under dagen ;)
Nä, dags att rasta hunden och ge sej iväg tillbaka på jobbet.
Ha en fortsatt fin tisdag!
Kramen.

2012-08-14 @ 11:54:44
URL: http://www.malincatarinas.blogg.se
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger

sv: Åh tack så jätte mycket:)
Kram

2012-08-14 @ 12:44:55
URL: http://patriciac.blogg.se
Annica, mamma till 6, och 7 an på väg säger

Hade jag inte redan haft en ny plus en extra så hade jag klippt till ;)

Hoppas allt e bra!
Kram

2012-08-14 @ 18:58:50
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se
Nina säger

Hejsan! Oj så duktig du är som slutat helt med socker. Hejja dig! Va ut idag på en långpromenad och det kändes segt. Men nästa vecka hade jag tänkt komma igång ordentligt. Maten går det åt helsike med just nu. Först Bulgarien och sen nästan en hel vecka på Barn 2 har bidragit med att sockerberoendet är tillbaka. Ska ta tag i det med nästa vecka. Just nu är jag totalt slut på både psykiskt och fysiskt. Ur balans helt enkelt!
Men Anton är pigg igen. Huvudsaken det!

Kram kram

2012-08-14 @ 20:33:08
URL: http://ninuz.blogg.se
pysseliten säger

wow viklen förändring av byrån superduper fin :)
Tänk vad färg och lite knoppar och jobb kan göra ;)

2012-08-14 @ 21:08:39
URL: http://pysseliten.blogg.se
Catharina säger

SV: Ja det är något av det häftigaste jag har upplevt. Så sjukt mysigt att veta att man snart får träffa honom :)

2012-08-15 @ 07:05:53
URL: http://lillemans.devote.se
Jenny säger

Hej.. har mailat dig Ang stolen, finns den kvar?

Mvh Jenny S

2012-08-15 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: