CLEAN x 4

 
 
 
Luran tyckte allt lite synd om mamma och pappa
som inte fick lika många paket som hon och Bogge
julafton.
 
Jag förklarade att julen främst är till för barnen,
och att Tomten kommer med klappar till snälla barn.
 
Då ville hon inte blir stor, för hon ville alltid
många julklappar... Klok tjej det där!
 
För i ärlighetens namn älskar jag än i dag
att få öppna julklappar *ler*
 
 
 
 
 
Men helt lottlös blev jag minsann inte,
utan riktigt bortskämd känner jag mig.
 
En vacker kristallkrona till uterummet fick jag
ju redan i förskott, och till jul fick jag bland annat
ett presentkort på ortens klädbutik och en hel
del slantar som jag klurar på om de ska få
gå till ett par icebugs, en ny kamera eller...
 
Och av gubben och barnen fick jag en
favorit x 4, nämligen denna presentbox med
CLEANs underbara dofter.
 
Men för att gardera mig om Tomten skulle glömma mig
så hade jag även köpt nått annat som jag ville ha till
mig själv, vad det är får ni se lite senare!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Ljuvligtvitt & busiga gossar säger

Hej fina du!! :)
Äntligen har jag hittat lite tid över till "bloggvärlden" :P

Vilken underbar julafton ni verkar ha haft! ♥
Så härligt att ni kunde ge dom allt på deras önskelistor! Kloka barn som inte önskar sig omöjliga saker ;)
Sparken blev WOW känsla även för mig! Nu önskar jag mig en ljusblå till mina gossar till nästa jul!

Dom där CLEAN doftar dom så gott som alla säger? ;)
Jag tror faktiskt att deras dofter skulle vara något för mig, då de sägs lukta bara "rent" typ..

Hoppas ni har en bra fortsättning!
Kanske har ni stora planer för nyår på gång? :)

KRAMAR ♥

Åsa säger

Även hos oss var det barnet (och mormor) som fick flest julklappar, vi andra stod tydligen på stygglistan ;-)
Har nu bloggat om Dina föräldras granne som fick ligga ute i snön å vänta x antal timmar, läste i en VK blogg att akutbilen från åsele blivit larmad men vände då dorotea inte tillhörde vår kommun!!
Blir irriterad, ledsen å förbannad.
Strax ska jag ta med Elin å ta oss till sjukan för veckans besök... hör ju till vardagen ;-)
Förhoppningsvis ska vi orka ta oss till biblioteket för lite återlämning oxå.
Ha en så bra torsdag Du kan *kram*

2012-12-27 @ 12:45:16
URL: http://naltabblovers.blogspot.se
Johanna - Mamma till Leija säger

Hon e klok Luran!
Kameratips: Canon powershot s100. Den har allt man behöver & du kan tom fota i RAW!!! Dessutom slipper du asa på en klumpig systemkamera :)
Kram

2012-12-27 @ 12:54:14
URL: http://skuggis.wordpress.com
Ing-Britt säger

Hejsan vännen!
Hoppas allt är bra med er. Här har jag precis kommit hem från jobbet och sitter och tar en kopp kaffe. Familjen är in på mellandagsrean och byter lite julklappar de fått dubbelt av. Är ganska glad att slippa det med allt hysteriskt folk som ska fynda.
Åh dom där parfymerna luktar ju så fräscht, önskar jag mig oxå. Vilken är din favorit? Såg att de hade 50% på cotton T-shirt på kicks, kanske skulle prova den..
Önskar dig en fortsatt bra dag och skön kväll.
Många kramar Ing-Britt

2012-12-27 @ 14:51:40
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Znogge säger

Visst är det roligt att få något också. En överraskning som man inte hade en aning om... Det tycker jag fortfarande även om de yngre får flest klappar!

Kram

2012-12-27 @ 16:29:29
URL: http://znogge.wordpress.com/
cecce säger

Vilka fina klappar du fått. Den parfymen hade jag också blivit väldigt glad för:-) Härligt att läsa att ni haft en fin jul och att tomten hittade även till er!
Nu önskar jag dig en riktigt god fortsättning med fortsatt vila, umgänge och mys med familjen.

Kram Cecce

2012-12-27 @ 16:52:02
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
ansepanse säger

jag har ju hela tiden sagt att Luran, hon är klok hon, vill man ha många julklappar så får man väl alltid vara barn :)
bamsekramar vännen <3

2012-12-27 @ 18:18:55
URL: http://kinaguld.blogg.se
Kaffehörnan säger

Vad fina flaskor, har du planer imorron

2012-12-27 @ 20:43:34
URL: http://www.kaffehornan.se
Linda/Candygirl säger

Jag älskar också paket. Därför gillar jag inte tanken på att sluta köpa åt varandra bara för att man är vuxen. Det är KUL med hemligheter. Kul att hitta på saker som den andra vill ha... osv. Vi köper även till mina föräldrar och till makens. Sånt är ju roligt. Och sen är det kul att öppna själv.

Dom dofterna är ju underbara.

2012-12-27 @ 20:51:09
URL: http://www.candygirl.nu
Nina Liljedahl säger

Jag kikade på det där Clean-paketet och funderade på om Hanse skulle få ge mig det i julklapp (det är jag som köper alla julklappar i familjen, även de till mig själv...) men det fick bli en pannlampa i stället. Jag har behövt en rejäl pannlampa länge, så förnuftet segrade över flärden den här gången.

2012-12-28 @ 21:58:57
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Petra säger

Ha ha goa Luran. Alltid lika klok =)
Åhh berätta för mig om du köper icebugs. Nyfiken.
kram

2012-12-30 @ 23:26:46
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: