Nidarosdomen

 
 
 
Nu är konferensen officiellt invigd, och till
min lycka så hölls invigningen i Nidarosdomen
där vi fick höra på en mäktig orgelkonsert!
 
Jag passade även på att få en välsignelse
från St Olav som ligger begravd där, så att
min begynnand förkylning ska åka väck
så att jag kan träna inför St Olavsloppet ;-)
 
Efter att vi njutit av orgelmusiken så hade
vi en reception med lite snittar och gott i glasen,
och mingel med intressanta forskare/deltagare.
 
 
 
 
 
 
Men själv ligger jag sedan en tid tillbaka
nerbäddad i min säng på hotellrummet,
för oj så laddad jag är :-(
 
Som tur var fick jag med mig näsdukar
och Nezeril i överflöd och hoppas nu att en
god natts sömn ska göra susen!
 
För i morgon är jag först ut att presentera
mitt papper, och jag ska även opponera
på ett annat papper under dagen, så jag
hoppas på att vara kry nog och att febern
håller sig borta i alla fall till i morgon em...
 
Håll en tumme eller två är ni snälla!



christin säger

Hej Gumman!! Jag hoppas att det går bra för dej och att du kan göra allt du har planerat och som krävs....

Jag tänker även tipsa dej om Nasonex som jag använder när jag får ont i halsen och är täppt i näsan och jag tar den då jag lägger mej och jag tycker att den är himla bra. OK när jag var dålig nu i april så höll det i sej i flera veckor i hals o bröst men jag blir klar i huvudet och fungerade hyffsat ändå.

Kramar!!

Svar: Nasonex ska bums införskaffas, för nu vill jag bli kry, går ju inte att hålla på så här! Ska ju vara iform nu då loppet är om en dryg vecka, men istället har jag inte varit ut på flera veckor... så jag får ta det som det kommer, orkar inte jaga upp mig för det... Hoppas du njutit av helgen, lördagen bjöd ju på lite sol, och oj så efterlängtat det var! KRAM
Therese Bjärstig

2015-06-09 @ 22:12:26
åsa i åsele säger

Krya på kramar

2015-06-10 @ 07:17:56
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
Lena i Wales säger

Oj, krya på dej! Hoppas allt går bra med opponeringen.
Nidarosdomen har jag aldrig sett i verkligheten.

2015-06-10 @ 09:37:06
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
marie nilsson säger

Kanjang!! Tips från syster.. Håller tummarna. Kram

Svar: Har införskaffat å hoppas det biter, för nu är jag less på att vara krasslig! Hoppas allt är fint med dig och de dina <3
Therese Bjärstig

2015-06-10 @ 13:21:05
Cissi säger

Hoppas du mår bättre ;) och att presentationen går toppen ;)

2015-06-10 @ 13:59:23
URL: http://nastanperfekt.blo.gg
Tina säger

Men åh vad tråkigt att du är dålig vännen! Håller tummarna för att du känner dig bättre idag och att det har gått bra för dig! Många varma kramar!

2015-06-10 @ 15:49:04
URL: http://familjenrosmer.blogspot.se
Pauline säger

håller en tumme eftersom två är otur!

2015-06-10 @ 18:39:10
URL: http://lillafrokenhurtig.se
Linda / CandyGirl säger

jepp.. tummarna hålles. håll dig frisk nu.

2015-06-10 @ 19:30:58
URL: http://www.candygirl.nu/
Farmor säger

Krya på dig och lycka till.♥♥

Svar: Tack ❤️
Therese Bjärstig

2015-06-11 @ 07:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: