Min dag

 
 
 
Idag är det min dag och barnen
har hjälpt till att fixa en choklad,
hallon och blåbärstårta :-)
 
Sedan blir det en tur till stugan
för att äta surströmming.
 
Barnen har städat sina rum
som en present till mig och så
har jag fått en blomma och 
presentkort så jag kan köpa
ammunition. 
 
Bättre start på dagen kan
man inte få!
 
 



Netti Starby säger

Grattis till din dag! :-D Kramis

2017-07-26 @ 10:32:31
URL: http://nettistarby.blogg.se/
Grannen Nina säger

Stort grattis på födelsedagen 🎂 Hoppas den blir super duper bäst! Kram kram

Svar: Tackar! Blev en toppen dag :-) är som barn, jag gillar ju att fylla år 🎈Men får väl se om fyrtioårskris slår till nästa år 😂
Therese Bjärstig

2017-07-26 @ 10:54:08
Znogge säger

Grattis till din dag som redan börjat så bra :D

Kram

2017-07-26 @ 13:40:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Kristina säger

Grattiskramar på din dag! ❤

Svar: Tack snälla goa du!!! Hoppas allt är bra med dig? Var på tok för länge sedan vi sågs, saknar dig 💕
Therese Bjärstig

2017-07-26 @ 19:13:29
christin säger

Grattis!!
Det låter lite drastiskt " så jag kan köpa amunition" 8-). Hoppas att surströmmingen var god, jag åt för ca 2 veckor sedan och den var gooood och jag blev inte törstig heller som man normalt blir efteråt.

Kram!

Svar: Ha ha ja nu när du skriver det så 😂 Men nä ingen 40-årskris än utan bara övningsskjutning så att jag ska kunna fylla frys och tallrik med god mat 😊🍽
Therese Bjärstig

2017-07-26 @ 21:29:46
Marie Svensson säger

Grattis!! Bra presenter :-) Var uppe i Dalarna hos Dora på semestern. Hon bor någon km från "Läckan" :-) Ha en fin dag! //Marie
ps. Jag kom in på barnmorskeutbildningen, tjohoo.

Svar: Tack - och så roligt!!!! Ett stort grattis tillbaka, du kommer att bli en underbar barnmorska utan tvekan 👶🏼👍🏻 Massor av kramar! 💕
Therese Bjärstig

2017-07-27 @ 13:35:32
Linda/Candygirl säger

Missade din dag. GRATTIS i efterskott. SEr att ni haft det mysigt. Och presenterna var det ju verkligen inget fel på.

2017-07-28 @ 10:48:29
URL: http://www.candygirl.nu
Johanna - Livet vid havet säger

Grattis i efterskott fina du! <3 Kram

2017-08-06 @ 19:57:11
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: