Klippt och räddat

 
 
Då det inte regnat idag för första
gången på lääänge fick jag bita 
i sura äpplet och klippa gräset.
 
Förhoppningsvis för sista
gången i år...
 
Jag har även tagit reda på lite
av mina fina kryddor. 
 
Några på tork och några i kruka
inomhus och i uterummet.
 
Lite födelsedagsfirande med
tårta hos granne har vi också
hunnit med.
 
Men den där boken jag skulle
läsa glömdes av då jag "råkade"
titta i mailen och fastnade i jobbet
som alltid är mycket roligare då
man inte måste ;-)
 
Nu väntar hemmagjord kebab
till middag och sedan kanske det
finns tid att läsa den där boken...
 
 
 



åsa i åsele säger

Jag måste ta itu med de utblommade sommarblommorna som står på vår bro, jag tänker på det då jag går förbi på väg till något annat å glömmer dem då jag är inomhus.

I växthuset mognar jordgubbar och dahlian blommar,
dem hann ju inte under det usla sommaren.

I morgon följer jag C till Umeå,
Sjukhuset, IKEA och Rusta står på agendan :)

kram

2017-09-17 @ 21:58:49
URL: http://naltanorrland.blogspot.se
ansepanse säger

visst har det väl regnat ovanligt mycket i höst?
Sv: du frågade om jag och vovvarna kunnat njuta av hösten, nja, det är som sagt var, det har regnat, om inte hela dagarna, ibland det också, så delar av dagen, men visst, mellan varven har vi njutit, då tår vi alltid lite längre promenader
massor av kramar <3

2017-09-18 @ 18:38:32
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: