Morgonpromenad

 
 
 
Det är bara en kort 
promenad från hotellet
till porten som omger 
de gamla delarna av
Siena och lokalen
där konferensen
hålls.
 
 
 
 
 
Men man hinner passera
många vackra byggnader
och portar, och jag var
bara tvungen att
fota denna!
 
 
 
 
 
Detta är byggnaden mitt
emot Santa Chiara Lab
där vi håller till.
 
 
 
 
En del av uteplatsen
där vi äter lunch...
 
 
 
 
 
...under olivträden, exotiskt
för en nordbo som mig!
 
 
 



åsa/nalta norrland säger

Du får verkligen uppleva lite "miljöombyte" i Ditt jobb :)
Bild nr 1, 2 och 4 är mina favoriter.
kram

2018-09-05 @ 13:01:41
Znogge säger

Vilken härlig och vacker promenadväg!

2018-09-05 @ 20:14:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda/candygirl säger

Ser inte helt fel ut. Lite nytta med nöje liksom

2018-09-06 @ 16:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: