Inte som man tänker sig

En liten Luran på älgjakt som
jag hittade i arkivet - åren går <3
 
 
Luran masade sig
plikttroget på skolan idag
för att lämna tillbaka
lånade böcker på
biblioteket.
 
Men gick hem lite tidigare
då skoldagen avslutas med
lunch, som hon istället åt
hemma med mig.
 
Hon hade trots det en
förhoppning om att kunna
bada och vara med
kompisar i kväll.
 
Men då tempen visar
över 38 och hon har ont
i örat så var jag den där
tråkiga mamman som sa
att hon istället får bädda
ner sig och vila...
 
Själv hade jag gärna
åkt en sväng till stugan
i helgen, men vi får se
vad det blir av det.
 
Maken är i alla fall
där och tar upp vägen
så att vi kan åka över
dagen om vi skulle
vilja och Luran är
piggare.
 
Trevlig helg!
 
 
 



Åsa säger

Stackars Svea krya på kram 😘❤️

Elin är med kompisar på marknaden, hon åker mest bara bandvagn - räddningstjänsten - sedan skulle de dansa... jag ska hämta henne typ halv 5
Jo just det Kuratorn är ju släkt med släkten Din 👍 ja Du förstår ju att det känns inte helt okey, men får se hur det blir.

Ha det så bra Ni nu kan, kram

2019-03-22 @ 15:34:49
Johanna säger

Det är så synd när de har sett fram emot något och det inte blir av. Hoppas ni kan åka till stugan över dagen imorgon iaf :)

2019-03-22 @ 17:50:09
URL: http://momentsbyjohanna.blogg.se
Znogge säger

Hoppas Luran snart känner sig piggare igen!

Kram

2019-03-22 @ 21:16:53
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales säger

Krya på dig Luran!

Svar: Testar att skriva hos dig men står bara att det saknas e-post uppgifter, men jag skriver ju från mitt google konto så det vete katten hur jag ska kunna fylla i, förhoppningsvis bara något tillfälligt knas...
Therese Bjärstig

2019-03-23 @ 08:57:19
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Lena i Wales säger

Vad konstigt att du inte kommer fram. Ibland är teknik strulig.Jag har fått flera andra kommentarer, så antar att det inte ligger på min sida.

Svar: Nej nu ka jag varken logga in med e-post eller via mitt google konto och lämna kommentarer, surt! Gillade de detaljer du fångat, med kohuvudena och den ditmålade hunden, gör stadsbilden och fasaderna så mycket roligare! Trevlig helg!
Therese Bjärstig

2019-03-25 @ 13:20:14
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: