Onödigt söta

 
 
Äggkoppar är något
som jag aldrig ägt och
således aldrigt använt.
 
Men när jag såg dessa
söta kaniner så slog jag 
till, frukostägget blev
nog allt lite godare
då de serverades
så här!
 
Förutom ägg så
blev det gröt, jag har
äntligen hittat tillbaka
till min grötvana :-)
 
Ute blåser det rejält,
och det känns inte allt
för roligt att skicka iväg
pappan i huset på
skoter till Borgafjäll...
 
Jag är i alla fall glad
att inte själv behöva vara
ute och köra så långt i
detta väder, för snö och
regn utlovas även.
 
Således blir jag och
ungarna själva i helgen,
och vad vi ska hitta på
är ännu inte bestämt.
 
Men det lutar starkt
åt en tur till byn i alla fall!
 
 
 
 



Popprinsessan säger

Jättesöt äggkopp! Jag brukar inte heller använda äggkopp, håller bara ägget i handen. Fast vi HAR äggkoppar :-)
Kunde inte låta bli att köpa världens kitchigaste kyckling på Maxi i veckan, ha ha! Ska visa! Gullig men fånig liksom :-)
Hoppas ni får en mysig helg!

2019-03-29 @ 09:05:57
URL: http://www.popprinsessan.se/
Emma Engström säger

Brukar inte använda äggkopp men det finns ju så många söta! :D

Svar: Ja, helt klart en rätt opraktisk/onödig sak, men dessa var söta så det ursäktar dem, tänker även att de kan utgöra små bordsdekorationer om man sätter en blomma i dem...
Therese Bjärstig

2019-03-29 @ 09:11:00
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Znogge säger

Vi har enkla och funktionella äggkoppar från IKEA men dessa var ju bara för söta!

Kram och ha en bra helg!

2019-03-29 @ 10:37:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Linda säger

Åh så söta. Jag "äggas" bara på helgen. Det hör till mitt morgonmys då! Och där har jag fina blå stengodskoppar. Inte så söta, men ändå...

Här blåser också massor. Hade tänkt få till årets första joggingmil i den varma luften och strålande sol. Men som sagt.. halvstorm. Och dessutom har jag dragit på mig nån skitinflammation i höfter så det blir pronaxen och pensionärspromenad istället. Nåja.. det kunde ju vara värre. Det är ju ändå fredag. Kram

2019-03-29 @ 12:11:37
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: