Plan

 
 
Har precis fått ett rykande
färskt nummer av PLAN där
jag och en kollega har med
en artikel.
 
Ovanligt att den tryckta 
versionen kommer före 
den digitala :-)
 
Nu är mina artiklar från
detta projekt klara och 
publicerade, men jag har
två kollegor som jobbar 
på med sina artiklar där
jag är medförfattare så det
kommer förhoppningsvis
fler publikationer!
 
I övrigt så har jag fått
iväg en nominering av 
en företagare i framkant.
 
Är skoj att lyfta andra!
 
Har även nominerat en
kulturstipendiat för någon
vecka sedan.
 
Hoppas så att något 
av detta faller väl ut!
 
Jag har även fått riktig
inspiration till en pilgrims-
vandring idag och energi
från någon som väljer 
positivitet trots motgångar.
 
Nu ska jag hänga ytterligare 
nångra rävar i riset som jag
fyndat hos Lapplandsfloristerna.
 
Ett gäng lökar ska även 
ned i mitt porslinsägg.
 
Sedan blir det nog soffläge
och något på play eller 
en bok innan jag nattar.
 
Go’kväll!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: