Honorar och multisportklocka

 
 
 
Ifjol höst så läste
och bedömde jag 
några ansökningar för
Norska forskningsrådets
räkning.
 
Av olika skäl så
damp min ersättning/
honorar för detta ned
först i dag.
 
Kul med extra
kulor på kontot!
 
Jag hade helt glömt
av detta så det känns
som en verklig bonus.
 
Och då jag funderar
på att köpa en bra 
träningsklocka så
kom det lägligt.
 
Jag var först inne 
på en Suunto, men 
nu lutar det åt en
Garmin.
 
Multisportfunktion
så jag kan simma, cykla
och jogga, samt gps,
puls mätning, sömn etc.
användarvänlig och
bra batteritid är
måsten.
 
Har ni bra tips/
erfarenheter av olika
modeller så dela gärna
med er så jag inte köper
grisen i säcken!
 
 



åsa säger

Så himla kul med lite extra oväntade pengar :)
Inga bra tips förutom att Du kollar över VAD du vill ha ut av klockan.
Alla klockor är ju bra ;-) men alla passar inte Dig.
Jag hade ju tidigare en som synkade ihop så bra med mig å iPhone allt var som jag tog för givet det skulle vara ;-) men så gav den upp pga nånting å J köpte mig en ny som ligger nånstans i en låda för den synkade inte med iPhone trots den skulle å den var inte som jag ville...

kram

2019-11-13 @ 21:15:37
Jenni säger

Vad du är duktig som håller i träningen! Kul också att det kommer resultat av det i olika former :D

Jag fick en Garmin forerunner 45 när jag fyllde år och jag är himla förtjust i den! Mäter puls, sömn, stressnivån osv. Funkar bra när man ute med gps, jag har använt mig av appen för att välja löpprogram och det gillar jag. Sätter igång när jag ska springa och sedan säger den vad jag ska göra medan jag springer...bara nöjd :D

Ha en fin helg!

2019-11-15 @ 09:03:16
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Marie Svensson säger

Jag gillar min Fitbit. Väldigt enkel! :-)

Svar: Ja, jag har en kollega som förespråkar den med. Är ju en djungel av modeller och funktioner. Magnus ville dock ha en Garmin Instinc och det lutar åt en Garmin Forerunner för mig...
Therese Bjärstig

2019-11-19 @ 11:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: