Installerat skrivare

 
 
 
Ett gamalt foto på
Bus som jag hittade när
jag gick igenom foton
för att testa nya skrivaren.
 
Äääntligen fick jag
tummen ur att installera
den trådlösa skrivare jag
köpte tidigare i höst
efter att den gamla
lagt av.
 
Jag har inte skrivit ut
ett papper det senaste
ett och ett halvt året
och lärt mig att läsa
det mesta på skärmen
istället för att printa ut.
 
Mitt lilla bidrag till
att minsa berget av
onödiga utskrifter.
 
Skrivaren jag inhandlat
är dock primärt en foto-
skrivare, så jag måste
se efter om jag har
något fotopapper på
lut så att jag kan printa
ut lite foton från mappar
i datorn och mobilen :-)
 
 



Lisa säger

Underbar bild på en jättesöt hund :)

Svar: Tack för det, han är saknad då det nu är drygt ett år sedan han kilade vidare... Glad över alla minnen och foton som finns kvar efter honom <3
Therese Bjärstig

2019-11-19 @ 15:52:00
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Znogge säger

Så skönt att få skrivaren installerad för att vara utan vill man inte. Så fin bild på Bus!

Kram

2019-11-19 @ 17:31:31
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Fin bild och fin vovve <3
J köpte en ny skrivare typ en fotoskrivare men ställde den så högt att jag inte når om jag inte står på en stol så för mig är det rakt värdelös ;-)
Var in på BAs å shoppade till fredagens fest... blev prat om sportis/dorotea och näthandling, men det är ju så att då en skjorta kostar 250kr mer på lokala affären än om man beställer från HM/Ellos ja då blir det inte svårt att välja ;-) nu köpte jag ändå både skjorta till J å en top till mig, men billigt blev det icke.

kram

2019-11-19 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: