Äntligen accept och en kandelaber



Dagens bästa är nog att vi fått
grönt ljus och accept på en artikel
som skickades in i oktober förra året.
 
Det sätter punkt för den forskning 
jag gjort rörande innovationer och
utvärderingen av EIP-Agri.
 
Något annat som också kvalar
in på bra-listan är det paket med
nya jeans, skor och kimono som
jag hämtat ut - skönt med lite
nytt nu till våren!
 
Dagens blodtryck var också
godkänt trots att jag unnade 
mig lakrits i går, det blir bättre.
 
Men pricken över i:et är att
jag fydat en kandelaber på
secondhand. Har spanat efter 
en länge, och nu äntligen stod
den där och väntade på mig!
 
Bra, bättre och bäst!



åsa säger

Skönt att blodtrycket är under kontroll 👍
Bra att det nu är grönt ljus 💚
Fin ljusstake 🤩bra fynd 👍
http://naltax2.blogspot.com/
Ha en fortsatt bra dag kram

2023-04-26 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: