Nästa inredningsprojekt...

... blir trappen ned till källaren. Jag har inhandlat färg och beställt trappstegsmattor som levereras i början av september! Det kommer att bli ett välbehövligt lyft törs jag lova. Ni kommer att få följa mitt arbete med den och gillestugan framöver (vare sig ni vill det eller ej för jag bestämmer, det är ju min blogg!) ;-)

Med anledning av denna renovering har jag beställt bland annat detta:


Samtliga bilder är hämtade från jotex.se 



Nina Holmlund säger

Gardinerna och dom tre värmeljus hållare som syns på bild nr ett har jag i vardagsrummet i sallsjön. Me like a lot :) Shit så du renoverar och fixar. Roligt :)

2008-08-06 @ 16:56:04
Eva Lindmark säger

gud vad fint ni ska göra;)..

gillar också vita hem, shabby chic stilen..

sååå mysigt:)

Vi ska tapetsera om i sovrummet nu:) och byta tak, ska sätta upp trätak(vet ej vad det heter) och måla det vitt:) jätte fint, sen blir det omtapetsering i resten av huset också + takbyte..

2008-08-06 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: