Pyssel med symaskin

Ha, ha... jag har försökt komma överens med min mors symaskin hela morgonen - men den är svårflörtad... Jag har fått krympa mitt ursprungliga projekt till något mer hanterbart, måste nog "öva" lite ;-P Så vi får se hur det går. Tanken är att jag istället ska tillverka några hjärtformade doftpåsar av mitt hjärt tyg - ja temat är ♥! Jag har inhandlat lavendel för att fylla ett + att jag ska pröva att fylla ett med innehållet i de doftpåsar som jag brukar inhandla så fort tillfället ges.


Foto: Privat


Se http://www.freshscents.com för doftpåsar! Perfekt när man är för lat att städa, eller om man har en illaluktande blöt hund hemma... :-) Men är man allergisk ska man nog försöka att undvika dem då de doftar ganska starkt till att börja med.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: