3 år & 30 år - Firardax!

Ja, tänka sig att idag har jag och mannen varit förlovade i tre år! Vem kunde tro att vi inom loppet av dessa skulle hinna skaffa hund, flytta till villa, gifta oss och få en prinsessa?! Dessutom fyller jag trettio år idag, så vi har verkligen anledning att fira.

Jag har emellertid redan blivit firad - dubbelt upp! För två helger sedan kidnappade nämligen tjejerna mig och bjöd på lastbilstur, båtåkning och grillning, lekar, middag, singstar m.m. som en kombinerad "försenad-möhippe-fylla-tant-kalas". Heltokigt, men jätteroligt. Jag blev verkligen överraskad, och presentkortet på IKEA passade perfekt med tanke på inredningen av stugan. Det värmer verkligen att ha sådana vänner! ♥

Mannen har också skämt bort mig. Han har gett mig ett mintgrönt vrålåk - inte en porsche, men nästan - en cykel!



Antar att det ändå ramlar in lite folk under dagen, så jag har lite att fixa med. Dessutom kommer syskon, svågrar, svägerskor och närmsta vännerna och grillar ikväll. Ska bli trevligt!

Vad ska ni göra idag?




Linda säger

Oj, GRATTIS i efterskott. Tänkte jag skulle komma ihåg att gå in här och gratta på den stora dagen men minnnet är inte som det har varit. undrar varför



Kramisar Linda

2008-07-30 @ 12:25:33
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: