En röd jacka...

... hänger nu på Nennaz i väntan på att jag ska bestämma mig (måste kolla i Östersund i morgon också). Men jag är rätt säker på att det blir den röda jackan som nu hänger och bara väntar på mig :-). Dessutom hittade jag en svart festblåsa som jag bara måste ha, detta då min lilla svarta som hängt i garderoben nu visade sig vara min "stora" svarta. Trevligt! I rent glädjerus blev det en promenad med vovven i skogen, något både han och jag uppskattade törs jag lova! Sedan snodde jag ihop en mustig älgfärssoppa som får bli morgondagens middag. Nu ska jag ta och föra över ltie pengar till grannen som är på väg till IKEA. Japp, det är livsfarligt att åka till IKEA ! För om det kommer till min kännedom blir det lätt så att man råkar ut för att handla något även åt mig - eller hur Jennie, Bea och Camilla ;-)

Nepp, nu ska jag luta mig tillbaka och bläddra i Lantliv och njuta av att det är fredag...





Nina säger

Jag är ju så dålig på sånt där, veta vilka rättigheter man har. Avskyr tjafs :( Men som sagt, med nära å kära runt omkring sig så känns ju allt mycke bättre. Och att man har en hjälpsam karl :)

2008-11-07 @ 13:58:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Sanna säger

Hoppas du får trevligt i östersund nu, vi har väl haft lite funderingar på att åka dit någon helg. Sambons lillebror bor där och en kompis till mig. Kul med shopping. Vet du jag hittade så underbara jultomtar i grått och vitt två stycken idag. Kunde ju inte låta bli, lite speciella måste jag säga.=)

Kram

2008-11-07 @ 14:56:10
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Bea säger

Hihi...men vem vet, nån gång kanske jag får något hemlevererat... ;)

Ha en underbar helg!!

Kram

2008-11-08 @ 08:05:36
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: