Sänkt...

Jag känner mig risig... Jag vill verkligen inte bli sjuk nu :-( Jag har i alla fall ställt in resan till Östersund med jobbet i morgon. Det kändes inte som en bra idé att släpa runt på en förkyld Lura i ett par timmar för att beskåda tätortsnära skogar, och med tanke på hur jag själv mår för tillfället och hur regnet öser ner där ute var detta ett synnerligt klokt beslut. Det blir en kopp te, tidningar och sängen för mig nu. Men innan jag säger god natt så tänkte jag tipsa om en sista tävling för i dag, och det är en tävling hos Ango där man kan vinna filmen "Djävulen bär prada". Då mannen bestämt hävdar att detta är en tjejfilm har jag ännu inte sett den, så jag hoppas förståss att jag vinner den - men om inte den hittar hem till mig hoppas jag att den hamnar hos just DIG! Nej, nu gör jag kväll och hoppas att en välbehövlig sömn ska göra susen :-)






Nina säger

Oj oj hoppas du inte tänker bli sjuk :( Å inte Luris heller. De låter ju inge bra. Självklart ska jag komma förbi och spana in nya T :) har ju hur mycke tid som helst över nu. Du är garanterat skit fin i håret!

2008-11-04 @ 07:31:55
URL: http://ninuz.blogg.se/
Sanna säger

Usch då hoppas du mår bättre idag vännen? Ska jag komma och hålla om dig tills du blir frisk.....Krya på dig nu vännen..

Vad skönt att det blev bra med klippningen.

En bamse kram med massor av kärlek till dig...

2008-11-04 @ 14:12:43
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: