Årets julvärd

Årets julvärd på SVT skulle visst vara Peter Settman, hiss eller diss? Kan någon någonsin fylla ut stolen efter Arne Waise? Ni får förlåta min juleufori, men efter att ha gått igenom Cults jul sortiment samt knaprat i mig en pepparkaka och desperat letat efter fjolårets glögg utan framgång kan jag inte släppa tanken på jul...  Jag måste nog ta och leta reda på min fina pepparkaksburk och fylla den med pepparkakor redan nu så att jag hinner bli riktigt snäll till jul ;-)




© Disney



Vendela säger

Nej, det blir aldrig detsamma utan Arne Weise. Han är verkligen Mr Julstämning! Nu verkar de byta julvärd varje år!?



Trevlig kväll :-)

2008-10-15 @ 21:38:09
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Erika säger

Tycker inte om årets val av julvärd...Settman känns lite för mkt lekfarbror!...å man tänker ju bara på "Ronny & Ragge" när man ser han..

2008-10-15 @ 22:30:59
URL: http://tallbacka.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: