Bättre lycka idag? NOT!

Så arg jag blir!!! Om gårdagens Blodröda Dracula kaka blev halvtaskig så kan jag meddela att Änglakakan blev heltaskig :-(  Ändå gräddade jag den betydligt längre än vad som stod i anvisningen. Jag kommer inte överens med ugen, den gräddar ju inte som den ska... Men det lilla jag smakade av kakan var inte så illa, så den kan kanske få följa med även om den som sagt ser heltaskig ut - huvudsaken är att den smakar ok! Dessutom brände jag två andra fingrar idag, jag och bakning går inte ihop - nu är det verkligen konstaterat! Och som inte det var nog så ringer mannen och säger att han måste bogsera en lastbil till Östersund, så han blir nog sen - Nähä?! Men jag orkar inte bli förvånad. Jag får åka och storhandla själv om han inte hinner hem. Men det är så typiskt när man ska iväg och allt. Jag gillar inte att stressa. Som terapiarbete och anger managment har jag suttit och klippt ut fladdermöss. Märkligt vilken lugnande effekt pyssel har på mitt humör :-) Så nu är bordsplaceringen också avklarad!



Foto: Privat


Foto: Privat




Marianne säger

tråkigt med kakan, maränger lyckas jag ALDRIG med heller... Annars gillar jag dock att baka!

Roliga bordsplaceringar du gjort!! Kanske får ta å spexa till sådana för oss två oxå.

Ha en supertrevlig helg nu!! Kram

2008-10-31 @ 12:37:36
URL: http://mammamarianne.blogg.se/
Sanna säger

Det där tyckte jag var kanon läckert.... Ett bra tips... Hoppas ni får en underbar helg och din kaka kommer att göra gott....

Kram vännen och tack för att du finns..

2008-10-31 @ 18:02:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Annika säger

2008-10-31 @ 19:30:07
Annika säger

Men shit pommfritt... vaddå änglakaka? Den var säkert lika god om än den såg ut som Pannkaka!



Hojjt på dä Tessan!

2008-10-31 @ 19:31:28
URL: http://tantannikas.blogg.se/
Malin säger

Dev ju jätte läckert med placeringskorten! =) och kakan tror jag säkert är jätte god! =)

2008-10-31 @ 20:50:24
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: