Ekorre och lykta

Ja, jag fixade en ekorre och en lykta till mina arrangemang ute vid bron också när jag var på Wiiks (vilken reklam jag gör idag för den butiken!). Jag var inne på två lyktor, men det fanns tyvärr bara en, och det var tur i oturen för jag blev så förtjust i en ekorre som då lämpligen kunde följa med mig hem och bosätta sig i den andra krukan (den som blev utan lykta).

 
Foto: Privat

Jag köpte även ett snyggt anteckningsblock med kraftiga pärmar och vita blad, för nu ska jag få tummen ur och klistra in alla mina recept som jag har liggande överallt i olika tidningar. Det är ju hur dumt som hellst att ha massor av tidnignar liggandes bara för att man är sugen på att pröva ett eller ett par recept... Detta får även bli dagens tips - nämligen att samla 5-10 favoritrecept snyggt utskrivna och insatta i ett litet häfte eller anteckningsbok och ge bort som en present. Jag skulle nämligen bli väldigt glad om jag fick någons favoritrecept på olika kakor i ett sött litet häfte och kanske en fin burk fylld med färdigbakta kakor (som man då sedan även har receptet till).


Foto: Privat

Kaosartat pyssel - men både roligt och välbehövligt!




Faster A säger

Blev ju super mysigt vid bron!! Kram

2008-10-24 @ 15:37:00
Vendela säger

Gud vad fina arrangemang du gjort! Du är ju riktigt pysslig ju :-)

2008-10-25 @ 12:44:59
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: