Lunch och en värmande kopp te!

Jag har ätit min lunch och tar mig nu en värmande kopp te och sitter här i soffan och vickar på tårna och funderar över vad denna dag för med sig för äventyr... Tänk om någon jag inte talat med på länge ringer? Eller så kanske jag går och vinner något? Ett spännande mail eller ett spännande brev kanske hittar till min brevlåda? Eller så kanske jag får en snilleblixt och uppfinner något... eller så fortsätter dagen precis som vanligt :-)






Ninuz säger

Nu må du ju ha gått ner nog mycket snart. Les är mycket finare med lite former än inga alls! Du är då super duktig som håller dig borta från all sötslisk. Får redan panik över hur jag ska kunna gå ner i vikt då bebben kommit, det är ju inte som min starka sida det. usch

2008-10-01 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: