Inför julen skulle jag vilja ha...

...Leilas Jul på DVD (släpps den 19 november). Då skulle man väl få inspiration till julbaket?!



Och väldens bästa julkalender (i alla fall som jag minns det som barn) Albert & Herberts jul. Vilken julkalender är din favorit?



Och i bokhyllan (eller ännu hellre på en snygg tavellist) skulle jag vilja ha dessa böcker:

 

Julmys och pyssel har Liv Asplund och Jane Asprusten skrivit, och Pepparkakshus & mera julbus som Eva Grane och Ylva Norman skrivit och Åke Gunnarsson fotograferat.



Mija säger

Du pratar så mycket jul idag så jag blir alldeles julsnurrig ;) Fast jag gillar jul.. och julpyssel! Det är himla mysigt nu när det är mörkt om kvällarna.. Stearinljusen blir så vackra då.



Ha det gott!

2008-10-23 @ 18:24:56
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: