Efterlysning!

Någon som sett min hörselsnäcka och såg (vikbara)?! Fan, typiskt... och jag som ska vara i skogen om ett par timmar... Fel att vara ute i god tid?! Jag blir så arg på mig själv :-(


         © Disney







Junitjej säger

Hoppas du hittar dem!

2008-09-13 @ 08:16:11
URL: http://junitjejen.se
erika säger

Det är nå´t magiskt med älgjakten....iaf i mitt hus. Det ska rustas i sista sekund å sen gormas det å svärs över saker som slarvats bort av jägaren själv! :) Å samma visa varje år! Hoppas att du hittade grejjorna!

2008-09-13 @ 09:44:30
erika säger

Det är nå´t magiskt med älgjakten....iaf i mitt hus. Det ska rustas i sista sekund å sen gormas det å svärs över saker som slarvats bort av jägaren själv! :) Å samma visa varje år! Hoppas att du hittade grejjorna!

2008-09-13 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: