En försmak av vintern

Minusgrader och frost - vintern kryper allt närmre... på gott och ont. Jag gillar inte att skotta snö, däremot längtar jag tills man kan ta första skoterturen. Dessutom bli det ju så mycket ljusare av snön. Så hellre snö, än regn och mörkt på hösten. Men än så länge borde det inte vara vinter i antågande, jag behöver, måste och vill ha ytterligare några fina höstdagar! 







Ninuz säger

Ja idag äre kallt. Har nyss skjutsat Melle på skolan. Själv ska man lägga sig å vila en stund så jag orkar hålla ögonen öppna då jag ska köra till lycksele. Skulle haft en chaffis idag. Skickar en stor kram till Luran :)

2008-09-30 @ 08:06:07
Bantarbritta säger

När jag gick upp i morse förstod jag varför jag frös så inatt, det är ju frost i gräset!

Kul att du vill vara med i tävlingen, jag håller tummarna! :)

2008-09-30 @ 08:20:49
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: