Luran i gåstolen


Foto: Privat

Här är det full rulle, Luran kör runt i gåstolen och Dobby Do har fått damp... Han skulle behöva få gå ut och springa av sig lite... men det är ju så trist väder. Men efter maten är det till att fälla upp paraplyet och låta honom springa av sig lite vare sig man vill eller inte. Nu puttrar en improviseras fläskgryta med basilika, soltorkad tomat, fetaost, lite chilisås, mellangrädde och kryddor, till det tänkte jag servera ris, men jag är rädd att det hela kan vara smaklöst :-( Jag har dock alltid en burk Bullens pilsnerkorv på lut för sådana här dagar då jag improviserar i köket - å en pizza är ju aldrig längre bort än ett telefonsamtal ;-P



Faster A säger

längtar efter lill stumpan=) kram

2008-09-03 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: