Uppdatering - "belöningar"

För en tid sedan skrev jag om hur jag skulle belöna mig om jag var duktig och avstod sötsaker, och inser nu att en massa dagar och veckor har gått och att jag numera är "avsockerfierad". Jag har dessutom redan hunnit beta av min belöningslista... Omän i lite ovänd ordning!

Svart och röd klänning (blir perfekt på 50 års kalaset!)
Den är inköpt och flitigt använd!
♥ Fågelarmband, Juicy Coctail från TIMI Collection eller Lotta Glaves Dragonfly halsband
♥ Något ur Avanna kollektionen - när hon släpper höstkollektionen!
♥  Svea mössa både till mig och Luran
Svea mössa är inköpt till mig, Luran har så många andra fina mössor så hon behöver nog ingen...
♥ Röd vinterkappa - bara jag hittar någon...

Men som en morot tänkte jag lägga till några andra saker som jag eventuellt ska unna mig längre fram om jag sköter mig!

♥ En ny parfym som passar till vintern (kanske ska passa på när jag ändå flyger till London?)
♥ En "bokstav" till min hall, gärna i vitt... Har en vacker på lut redan! ;-)
♥ En prenumeration på Allt i hemmet, för då "sparar" jag ju pengar (köper dem ju alltid i alla fall fast till lösnummer pris)
♥ Förhandsboka lite böcker som jag vill ha och som släpps framöver (Larsson, Marklund, M Auel?)

Vad belönar ni er med när ni varit duktiga och tvättat, motionerat, stor städat eller känner att ni behöver piggas upp?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: