Tipsen väller in...

Ett tecken på att man kanske tävlat liiiite för mycket är när man inte längre aktivt behöver söka tävlingar utan att folk istället börjar lämna kommentarer ock tipsa om sina tävlingar som de vill att man skall flagg för... 

Och lydig som jag är gör jag naturligtvis det, och lägger dessutom till ytterligare några tävlingar som jag vill flagga för!



Jag tävlar om ett tjejpaket/killpaket från Rockefella 
Hos Nikita
Tävla HÄR du med!

Tävlingen avslutas den 21/4 kl 20.00.




Jag är med i utlottningen av ett hemligt paket från Rebuz Kidz,
värde 500kr hos Tant Ulrika. Var med HÄR du oxå!
Avslutas 26/4 kl 20.00.







Jag är med och tävlar hos Edvinsmamma om 
ett valfritt plagg värde upp till 300 kr från Gangstar!
 Var med och tävla HÄR du med!








Jag är med och tävlar hos Creyla om ett presentkort á 250 kr hos Barntrygghet.se.
Var med och tävla HÄR du också.






Jag är med och tävlar hos Creyla om ett presentkort á 200 kr hos Lekvira.se.
Var med och tävla HÄR du också.







Tävla om vacker berlock hos Eva,
Avslutas den 13/4.





Tävla hos Ingela la la om detta fina trädgårdskit, dock medföljer ej tomaterna ;-P
Avslutas den 16/4 kl 16.00.



Elin säger

Roligt att du är med och tävlar :)

Lycka till!

2009-04-09 @ 09:29:03
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: