Böcker jag gärna lägger vantarna på...



Tävla hos Sköna & Gröna, tävlingen avslutas den 30 augusti.



Tävla hos Nadjas kitchen som i samarbete med I samarbete med Toja Import och Kardemumma Gumma lottar ut Jamie Olivers senaste bok som dessutom är signerad! Tävlingen avslutas den 6 september.



Sanna säger

Hej vännen!et finns så mycket böcker som jag vill ha nu. men det blir ng mest studier böcker som blir lästa nu...



Böcker har varit min räddning genom åren där jag flytt när det varit jobbigt. Då har jag gått in i en bok och bott där ett tag =)



Ha en fin dag nu vännen ska rusa som vanligt till skolan...



Kramar om

2009-08-25 @ 08:36:14
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Veronica säger

Hej! Å Grattis grattis, så himla kul med bebis. Ja kokböcker har vi gemensamt, jag har ALLA Jamies böcker och tycker dom är super, vill även ha denna. Hoppas du mår bättre nu och ha en underbar dag. Kram kram

2009-08-25 @ 09:32:53
URL: http://lillatjejlilgan.blogg.se/
Kristina säger

Hörde om Serudia och Svea på radion i morse=)

2009-08-25 @ 15:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: