Sylta och safta



Jag skulle allt ljuga lite om jag skrev att jag hunnit både syltat och saftat i helgen, för någon sylt har det inte blivit. Däremot har jag tagit tillvara på all min rabarber och kokat lite saft. Fast det klart - än är ju inte helgen slut ;-)



Jag ångrar att jag inte köpte fler glasflaskor på IKEA, för visst ser saften ännu godare ut om den serveras ur en gammal mjölkflaska? Men en vacker handskriven etikett är det ju dessutom en perfekt liten present till någon person som man tycker om.

Vad roar ni er med i helgen?

KRAM
Therese

Ps. Glöm inte att anmäla dig till min tävling där
du kan vinna en seLes bräda med texten
"Bä,bä vita lamm" om du ännu inte gjort det! Ds.



Hanna säger

Åh ja visst är det snyggt! Jag har små burkar från Ikea med snt gammaldags "knäppe".. kanon och mkt snyggare att ha tex lingonsylt i =)

2009-08-15 @ 16:29:18
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: