Tips och tävlingar

För en tid sedan ramlade jag in hos Fest & Gäst webbsida.
Och jag kan inte låta bli att tipsa om deras erbjudande (79kr)
om ni är fler där ute som precis som jag gillar att göra
roliga dukningar och ändra dessa efter årstid och högtider.

I välkomstpaketet får man bland annat en bricka i zink,
ljus i form av stenar, servetter med motiv av stenar, en duk m.m.
Därefter får man om man blir medlem ett höstpaket, ett halloweenpaket,
 ett julpaket, ett nyårspaket och ett alla hjärtanspaket
(så långt får man i alla fall en förhandstitt på paketen).

Är det någon som nappat på erbjudandet eller redan är medlem,
hör gärna av er med ert omdöme av produkterna!

Är det värt pengarna?


Några fina tävlingstips:



Tävla hos Hemma hos lilla mig.
Tävlingen avslutas den 30 augusti.


Tävla hos Tesa.
Tävlingen avslutas den 30 augusti.




Tävla hos Inred mera om denna fina diskmedelsbehållare.
Avslutas den 11 september.



Smilla säger

Synd att du inte fått någon kommentar om fest&gäst sidan för jag blev också nyfiken....

2009-08-24 @ 21:34:00
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: