ZARA HOME



Nu kan man hadla från ZARA HOME även i Sverige!
I ett samarbete tillsammans med ellos.se når man numera märkesbutiken ZARA HOME.
Det jag gillar med märket är den lyxiga känslan av hotelsvit som framförallt dess sängkläder och badrumsartiklar andas. Nu fattas endast en välfyld plånbok ;-)

Ps. Glöm inte att anmäla dig till min tävling där
du kan vinna en seLes bräda med texten
"Bä, bä vita lamm" om du ännu inte gjort det! Ds.

Själv är jag med i Tekla Marängs fina tävling med hela 5 (!) olika priser.



Så här inför hösten hade jag gärna dragit ut på sommaren med en kopp
Karin Larsson te med smak av smultron, blåbär och jordgubbar.



Nina säger

God dag =) Jo vi hade en kanon dag i ström igår! Å värsta go middagen blev det ju oxå!

Nja, vi shoppade inte så mycket! Men ett par nya vinter skor blev det! Snacka om att vara ute i tid!

Men det är så sällan jag hittar finare skor som passar mina grova fötter och vader =p

Å på Dollar handlade jag bara saker till kräftskivan =)



Kram kram

2009-08-19 @ 12:48:58
URL: http://ninuz.blogg.se/
Lovisa säger

Jo det ligger lite på is efter allt som hänt men det finns kvar men blir framflyttat lite bara

2009-08-19 @ 13:13:24
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
malte o snokens matte säger

hej, vet du var man kan köpa karin larssons teer mer än i dalarna o på sofiero. Har blivit beroende av detta fantastiska te med apelsin som jag köpte på sofiero under karin larsson utställningen. hoppas du vet o har tid o svara!

2009-09-30 @ 19:30:40
URL: http://www.cybertaxarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: