Pippigul


Foto: Privat

Ja, en sådan här pippigul hink hittar man på Wiiks för en billig peng - perfekt som kruka till påskens blomsterarrangemang, eller varför inte ställa köksredskapen i den över påsk? Man kan även glädja en gottegris och fylla den med karameller istället för det traditionella påskägget. Själv funderar jag på att fylla den med stenar och ställa ett större blockljus inuti och använda den som lykta - den galna tuppstansningen borde ge ett mysigt sken...



Anonym säger

Den är jättefin. Skulle nog tro att den blir jätteläcker som ljuslykta. Tiden rullar så snart är det ju påsk ;) Kram

2009-02-25 @ 09:20:49
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Sanna säger

Mysig!! Vilka roliga affärer ni har där uppe, kanske ska ta mig upp till dig istället...



Var in på Village idag och påska sakerna var framen sedan tog jag den nya katalogen. Så säger jag till Mattias ska jag berätta vad jag vill ha och blädrade.



Mattias tittar på mig och säger kan du inte säga vad du inte vill ha istället.. =)



kram

2009-02-25 @ 19:40:07
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: