Hallen

Hallen står näst på tur på min lista över rum att renovera/göra om. Trätaket skall målas vitt, liksom lister och foder. Vidare skall nya tapeter upp (tror det blir gråa även denna gång fast med mönster) och så skall ett elementskydd byggas. Borde väl vara snabbt gjort, eller?!  Och när jag liks är igång ska köket få nya tapeter och så ska boaseringen målas ljusgrå där. Inser att jag verkligen är inne i en grå/vit period... Inte minst framgår det av denna bild:


Foto: Privat



camilla säger

Jag är också inne i en period där jag drömmer om att trolla mitt hem till grått och vitt. Det är jättefint. Har dock inte kommit igång än eftersom jag har bestämt mig för att försöka att stå ut i den här "röran" till skolan är över. Det är mycket trä i huset både i tak och halvpanel men vad som ska hända med den är vi inte helt överrens om. Jag drömmer om vitt och P vill att den ska vara trävit som förut. Må bäste man vinna till slut (kvinna menar jag såklart)

Kanonväder idag eller hur?

Sambo och busarna är ute med skotern, fika och pimpelspön och stackars jag fniss kunde inte följa med för jag håller på för fullt med läsandet. Har unnat mig en kvart ledigt nu och då ser du ju själv vad som prioriterades.

Hoppas att din dag blir bra, det ska min bli. Kram på er <3

2009-01-11 @ 11:50:08
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Eva säger

Vi håller på att måla i köket också:) Eller jag har målat alla köksluckor i en varm vitfärg och Markus ska måla stommarna, sedan ska boasering upp och nytt golv och nya tapeter, sen kanske det blir lite fräschare;) Jag har aldrig haft tålamod till att måla eller pjullra på med sånt förut. Måste vara graviditeten som gör det;P När börjar du att jobba igen? Jag går då (förhoppningsvis) på HP redan i mars! känns så himla härligt. kram

2009-01-11 @ 14:06:17
URL: http://evatuss.zoomin.se
Malin säger

Grått o vitt är SNYGGT!

2009-01-11 @ 14:50:11
Faster S säger

Nu blir hallen här oxå grå =)

2009-01-11 @ 19:47:33
Sanna säger

är det byrån som jag vill ha tro???????? Har forfarande inte fått den, förstår inte att de ska vara så svårt för mannen att förstå att jag vill ha byrån. Måste komma på någon utpressnig =)



Du har ju så fin stil, kanske ska komma till Sundsvall en dag och kolla lite inredning med mig. Behöver lite råd från en expert...



Man har så myckte ideer, har alltid de efter julen och när våren är på väg...



Brukar ha de disskutionerna med min pappa eftersom han är tokig i allt med inredning. Han älskar att gå på aktioner och göra riktiga fynd, så då brukar jag passa på att hänga på när jag är i Skåne.



Mattias fattar noll, ibland säger han saker hur vi ska ha det. Att jag måste titta upp och kolla om han skojar.. =) Näää nu ska jag vara snäll, lite sur för att jag knappt fick röra datorn igår..



Hoppas du får en fin dag vännne...

2009-01-12 @ 08:46:57
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: