Kreativ?

Till min stora glädje och förtjusning så förärade både Nina och Malin mig med en mycket fin award, nämligen Kreativ Blogger Award.

Som vanligt i awardsammanhang så finns det regler som exempelvis att awarden skall läggas in på mottagarens blogg, hur och hur många man ska länka till/nominera och så vidare. Men redan på den första punkten spricker det, nämligen att lägga in loggan för awarden på sin blogg - det vill sig helt enkelt inte hur jag än försöker!

Således tar jag mig friheten att ända lite på reglerna (i vanlig ordning) och väljer att ge denna award vidare till en enda mottagare istället för sju. Nämligen till Sanna för sin kreativa livsstilsförändring. Hon har gjort och gör fortfarande både en inre och yttre resa som vi är många som följer.

Bland inredningsbloggarna finns det mängder av verkligen KREATIVA bloggare som jag också följer. Vissa tittar jag in dagligen hos, andra ett par gånger i veckan, och ytterligare andra någon gång då och då när tid finns. Klart är att kreativitet smittar, ju mer kreativa bloggar jag ramlar över,  ju kreativare känner jag mig själv... Så snälla du där uppe, kan du inte skicka ett vitrinskåp i min väg så lovar jag att du ska få se något kreativt ;-)

På tal om att kreativitet föder kreativitet, jag måste nog ta och besöka några mat & bak bloggar, för på köksfronten ligger verkligen inte kreativiteten i topp just nu. Tur att Luran gillar uppstekt kams (palt)!


Foto: Privat

Visst ser man riktigt HUR MYCKET Luran tycker om kams?




Nina säger

Javisst har du rätt i det! Men det hade ju varit roligt med något nytt på bloggen. Är så less på dess utseende. Skit trist! haha, så söt och kladdig Svea va! Såg ju riktigt smaskigt ut =)

2009-01-20 @ 17:19:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
camilla säger

Ville bara höra om du såg det där skåpet på Blocket (i ösd). Lite dyrare men mindre bensinkostnad...Kram

2009-01-20 @ 17:24:06
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Anonym säger

Hm...låter lite mysko det där. Spännande att se vad det är för projekt. ;)

2009-01-20 @ 19:04:54
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
Sanna säger

Hihiii är det efter pappa eller mamma som hon har den tofsen =)

2009-01-20 @ 20:17:36
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: