Vinnaren!

Jag vill börja med att TACKA alla er som förgyllde min födelsedag på olika sätt! Blommor, paket, trevliga besök, telefonsamtal, sms och gratulationer här i bloggen - ni gjorde min dag! ♥

Numera är jag "full av glädje" och går omkring i anktofflor, hi,hi!
(Beskrivningen ovan är en träffande summering av några av mina presenter)



Men nu till huvudsyftet med detta inlägg. Nämligen, att utse vinnaren av "Lilla grodan" brädan. I vanlig ordning har jag använt mig av denna slumpgenerator. Och enligt denna blev vinnaren av "lilla grodan" brädan ingen mindre än Caroline, även känd som "moster Carol". Ha, ha som jag skrattade! Så det kan bli :-)

Ett stort tack till alla er andra som varit med i tävlingen, håll utkik - för snart dyker det upp en ny tävling!

KRAM
Therese



Nina säger

Hihi, det va ju roligt att det va Carro som vann =)

Åh wow, har ni tapetserat Sveas rum? Va roligt!!!



Fy farao va tråkigt jag har idag! Djuuuup suck!!!!

Å inte orkar jag göra någon nytta heller =/ Till å med Sam börjar bli på sämre humör! Morr!!!

Fram med solen och ny energi!



KRAM KRAM

2009-07-28 @ 12:21:27
URL: http://ninuz.blogg.se/
Emma bloggar om kampen mot graviditet - efter två missfall ! säger

Superhärlig blogg du har :)

2009-07-28 @ 12:31:57
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/
Bus säger

Skoj för vinnaren, grattis till henne :)

Spännande att se resultatet av din tapetsering. Gillade ju Bolibomparummet också, blink blink.

Må så gott. Kram

2009-07-28 @ 13:30:39
URL: http://ulriksfors.blogspot.com
HUSnrNIO säger

Grattis till vinnaren som kammade hem den fina brädan:)

2009-07-28 @ 17:21:34
URL: http://hilajns.blogg.se/
Camilla säger

Bra blogg! tänkte höra om man fortfarande kan köpa brädor som du gör själv? vill ha en med texten "take care of

this moment this moment is your life".

2009-07-28 @ 18:34:53
lolla säger

hejsan vännen

jag vill bara säja grattis till vinnaren...

Förstår att du hade en härlig födelsedag...

kramar lolla

2009-07-28 @ 19:25:02
URL: http://lollashus.blogg.se/
Moster Carol säger

Hihi ja det känns ju lite lustigt att det blev just jag som vann med tanke på vår relation... :-)

Jag är då iaf enormt lycklig vinnare av denna underbara bräda, jag som aldrig brukar ha tur i tävlingar!

Tack föresten för underbar god mat! Jag är fortfarande mätt och belåten och det Du det säger mkt!!!

Kram Kram

2009-07-30 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: