Dörrprojektet

Solen skiner och en ny dag väntar på att fyllas med aktiviteter.
Luran tyckte den nya dagen skulle börja redan kl 04.00.
Jag var inte lika entusiastisk kan jag meddela...

Dagens projekt är att få tag på en lämplig solhatt med knytband till
min lilla busunge så den sitter fast på henne.

Förresten, jag kom just på att jag
helt glömt att visa er mitt dörrprojekt!
Och hur det frodas och grönskar i Herr Pall Krage.
En omgång kryddor har redan hunnit skördats - underbart!



Det enda som fattas är min lilla seLes skylt "KOLONI 2009 min lilla täppa"
som ska lackas innan den spikas fastHerr Pall Krage.

Själv är jag helnöjd med mitt lilla arrangemang, för bakom dörren döljer sig inte bara
ett fult el-skåp, utan även vattenkannor, hinkar och andra redskap.
Men jag har full förståelse för dem som tycker jag är lite "galen" som
har en dörr ståendes rätt upp och ner på min tomt ;-)

Önskar er en solig och fin dag!

KRAM



Ps.  "Anonym" gav sig till känna igår, och bad om ursäkt
för sin förhastade kommentar. Det uppskattas och ursäkten är
godtagen. All heder till dig. Men man bör inte dra förhastade slutsatser som
du också skriver i din liknelse i din kommentar.
Kom ihåg det till nästa gång! Ds.



Pernilla säger

VIlken tur att det löste sig, inte roligt när man känner att man inte vill skriva längre pga av kommentarer. Men det var bra gjort att skriva och be om ursäkt....Nu ska jag rulla mot dorotea, skönt att det blev underbart väder!

Ha en trevlig dag! Kram

2009-06-24 @ 08:16:27
URL: http://pernillasfamiljochliv.blogspot.com
lolla säger

morning

jasså hon är pigg lilla luran...

himlarns vad fin din dörr blev,,,jättemysig...

det blev ingen dörr för mig ,men ett en annan variant av planteringsbord är på gång ,visar bilder när det är klar....

nu frukost och jobbet

kram lolla

2009-06-24 @ 08:32:53
URL: http://lollashus.blogg.se/
2BarnsMamman säger

Jag förstår att er midsommar blev ledsam när ni blev tvungna att avsked av en kär vän. Skönt att ni fick njuta lite också!



Dörren är ju superfin! Extra roligt med det lite oväntade :)



Ha en fin dag! Kram

2009-06-24 @ 08:45:37
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Christina säger

Jag tycker inte du är galen utan enormt kreativ.

2009-06-24 @ 09:14:06
URL: http://grandmother.blogg.se/
Johan säger

Att gå upp tidigt är som att få en extra dag =)

2009-06-24 @ 10:03:10
URL: http://gripan.blogspot.com/
Denise säger





Nä nu förstår jag inte ??? galen ?? !! VEM behöver väggar när man har en dörr ??!! Ska man hämta ut redskapen för användning är det väl genom DÖRREN man går !!?? Tycker du är klok som håller grejorna inlåsta , man vet aldrig vilka som är i farten. ;)



Ha en trevlig dag !! =)

2009-06-24 @ 11:10:20
sara säger

Som det växer i din pallkrage!! Kul när man kan gå ut och klippa lite kryddor till maten.

Ha en fortsatt skön dag.. jag har insett att det nog är dax att klippa gräset :(

2009-06-24 @ 12:12:02
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
sanna säger

Hej vännen! Det blev jätte fint, speciellt och det ska det vara. luran är som Anthon väldigt skeptiskt till att bada. Fast när han väl kommer i så vill han inte gå upp..



Jag är så trött hela tiden,det måste sitta kvar ikroppen..Tack för dina underbar ord som alltid. Saknar dig massor ska du veta vännne..



Kramar om dig

2009-06-24 @ 14:42:41
Anna, djupsjö säger

super mysigt med dörren.. du är såååå duktig... kul som sagt med det oväntade... kramar åt er alla från oss... vi saknar er....

2009-06-24 @ 18:35:18
Lovisa säger

Såå fint det blev du är så påhittig du ..

Å kul med din vinst !!!

Hinner ju inte med att läsa nu när jag är på semester... så ajg har ju fullt upp att läsa ikapp!!

2009-06-25 @ 16:32:21
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: