Mon Amie & rostiga nycklar




Rörstrand har börjat nyproducera Mon Amie, gissa om jag är sugen?!
När jag besökte Sanna stod jag länge och suktade efter dessa muggar
Outlet butiken. Tänk så fina de skulle vara i mitt blå kök ;-)




Dessa nycklar blev jag förälskad i när jag såg dem hos Tekla Maräng,
och de finns att köpa hos gardsromantik.se för fjuttiga 59 kr.
Lutar starkt åt en beställning...


Dagens tävlingstips:






Jag är med och tävlar hos Creyla om en fin Marimekkoskål från InneOnline.
Var med och tävla HÄR du också.



Amanda säger

Åh...jag älskar verkligen Mon Amie! Så fint porslin! ♥



Lycka till i tävlingen! Och ha en riktigt fin fredag!

Kram

2009-06-12 @ 08:01:24
URL: http://creyla.blogg.se/
Mari säger

Japp!! Sovit och t.om snarkat, vaknade av det.



Härlig den där servisen, tror jag så en sån på Kupan i skyltfönstret fast de vet nog vad den är värd. Nycklarna var kul och ett kanonpris, bara att slå till.



Ha det så bäst nu drar jag på jobb!



Hoppas vi tar en IKEA tur, det brukar vi göra när jag jobbar där, går och kikar och äter lunch.

2009-06-12 @ 08:10:06
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Ida säger

Har två assietter från den serien, och skulle vilja ha så mycket mer :-) Den där outlet-butiken visst ligger den i Sundsvall? Vad heter den och vars ligger den? Jag måste göra ett besök där nästa gång jag åker dit :-)



Förresten så är Svea också gudomligt söt och visst är det enkelt att klippa de små liven ;-)

2009-06-12 @ 09:16:28
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: