Är gräset grönare på andra sidan?



Ja, är gräset grönare på andra sidan? Nej, skulle inte tro det! :-)
Men det är konstigt att se gräsmattor och vårlökar i andras bloggar
när snön fortfarande ligger kvar här. Sverige är verkligen ett avlångt land!

Tur man kan "fuska" med gräs och lökar inomhus!

Har du sått något ännu?



Ida säger

Jag har sått lite i krukor i källaren förra veckan. Det har redan börjat komma upp lite grönt, så jag får väl se vad jag lyckas åstadkomma innan sommaren :-)

2009-03-25 @ 13:07:30
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Maggan säger

Jajjmänsan! Tomat, lite blommor, mörkbrun paprika, krasse samt gräs (i en zinkkruka från jobbet) Lite mer blommor ska det bli nästa helg. Funderar även på att så babysallad, vore spännande att ha färsk sallad så här på vårvintern. Lite kryddor hade jag också tänkt så, men tror jag fuskar och köper i handelsträdgård.

Nu har vi packat upp lite påsk, det finn att beskåda i skyltfönstret om du inte hinner in men ändå vill kolla.

2009-03-26 @ 08:59:21
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: