Receptet på en lyckad morgon

1. Vakna utvilad efter en god nattsömn
2. Hitta en söt liten lapp från mannen
3. Ät en lyxig frukost (idag lingongrova med philadelphiaost, mogen avocado och citronflingsalt... Mm...)
4. Njut av favoritmusiken. Först fick Luran poppa loss till Lady Gagas Poker Face, sedan fick mamma lyssna på Duffys Warwick Avenue - musik påverkar verkligen humöret positivt!
5. Inse vilket kap man gjort. Skorna jag köpte igår på rea till Luran för 150 kr kostade urspungligen 575 kr. Trodde inte de  var nedsatta så mycket! Genast känndes affären ännu bättre...
6. Uppskatta och tillika inse att det är de små vardagliga tingen som sätter guldkant på tillvaron och inte de stora "märkvärdiga" sakerna. Ett leende, en liten lapp från någon man tycker om, fåglar som kvittrar - mer behövs inte! Visst?!



Foto: Privat

Hoppas ni får en lika bra start på denna dag som jag och Luran fick!

KRAM

Therese & Luran



Sabina säger

Det är en gåva att kunna njuta av de små guldkornen i vardagen!Ha en fortsatt bra dag!

Kram Sabina



PS.Jag älskar Mr Bean!!! :)

2009-03-05 @ 07:58:09
URL: http://casadesabina.blogspot.com
sanna säger

Det receptet tänker jag sno ifrån dig =)

2009-03-05 @ 20:27:58
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Maria säger

Hej!

Såna där skor hade en av mina pojkar oxå. Superbra!!! Men dyr.

Han blev aldrig blöt igenom i de skorna.

Ha det bra!

2009-03-05 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: