Att känna lycka - tävling!



Att känna lycka är ingen självklarhet. Många kämpar hela livet efter att få uppleva den stora lyckan - att träffa rätt partner, att få barn/barnbarn, att resa, att utbilda sig, satsa på sin idé/dröm, att slippa sjukdomar, att ha nära och kära omkring sig, eller efter så livsavgörande saker som att ha mat för dagen och tak över huvudet.

Vi har alla någon/något som förhoppningsvis gör oss lyckliga!
Det gäller kanske bara att "se" lyckan i det lilla.

För visst värmde det lite extra när tanten i kön på ICA nickade och log?
Eller när din barndomsvän hörde av sig efter många år utan kontakt?
Kanske fick morgon kaffet dig att må lite extra gott?
Eller så kanske du skrattade högt när du drattade på ändan efter
att ha halkat på en isfläck?

Jag vill att just DU delar med DIG av DIN senaste lyckostund!
Vad/vem gjorde dig lycklig - eller gjorde du någon annan lycklig?
Berätta och var med i min tävling!



ALLA som berättar om när de kände/upplevde/skänkte lycka senast
är med och tävlar om denna seLes bräda med texten Tycker om dig.
Apan som sitter på brädan har magneter i händer och fötter
 som gör att den kan "krama" fast saker - kanske en napp eller
ett provrör med plats för en liten blomma?

Tävlingen håller på till den 31 oktober,
och vinnaren blir den som jag anser ha den finaste,
vackraste, humoristiska, ärligaste eller galnaste berättelsen
om LYCKA.

JAG kände lycka i morse när jag läste en fin kommentar här i bloggen,
det gav mig en bra start på denna dag.

Jag hoppas just DU får uppleva en stund av lycka idag,
och glöm inte att krama någon du tycker om!

En kram kan betydamycket...


KRAM
Therese




Sara - Thaison säger

Godmorgon vännen,



Precis det du själv skrev skulle ju jag skriva... DU ger mig lycka genom dina härliga och värmande ord. Du ska veta vad tomt det är de morrnar jag öppnar mailen och det inte ligger något Luran inlägg och väntar på mig.



Något annat som gör mig varm i hela kroppen är på kvällen innan jag går och lägger mig. Då går jag in på barnens rum och ger dem en puss i pannan och bara står där och tittar på dem. Det är en fantastisk känsla att få stå där och det går upp för en att dessa underbara barn är mina :)



Det här inlägget skulle kunna bli mycket långt om jag skulle gå in på allt som gör mig lycklig.



Hoppas du får en härlig fredag med lite fredagsmys med Luran.



Kramar Sara

2009-10-16 @ 08:31:37
URL: http://thaison.blogg.se/
Marie Larsson säger

Nu ska du få reda på en liten hemlis. Säg inget till mina päron... I förra veckan pratade jag med min äldsta dotter (19 år). Fick då reda på att jag ska bli mormor. Att få bli mormor när man är 36 gör mig lycklig. Tänk så många roliga år vi har framför oss, jag och mitt lilla barnbarn som ska komma i maj.

2009-10-16 @ 09:57:51
Anna säger

Direkt när jag såg brädan så tänkte jag på min bästa vän. Hon har haft det kämpigt i en dålig relation som hon nu är på väg ur. Jag skulle vilja ge henne denna bräda för att visa hur mycket hon betyder för mig och att hon är den bästa vän man kan tänka sig.

Att ha en sådan bra vän som V är jag lycklig över, hon är helt klart LYCKA för mig!!!

2009-10-16 @ 10:15:48
Hanna säger

Ska jag vara ärlig så väntar jag på just en speciell lycka. Jag och min sambo har precis genomgått vår första provrörsbefruktning. Och på tisdag får vi veta hur det har gått. Får vi ett positivt svar kommer jag dö av lycka. Jag kommer säkert stortjuta för detta är nåt vi har länge kämpat för. Ett litet kärleksbarn. Men fram tills dess får vi gå i ovetandet om det finns ett frö där inne eller ej. Det är klart man varit lycklig innan. Men inget kommer så den dagen vi får plus på stickan och sedan har vårt barn i vår famn. /Hanna

2009-10-16 @ 10:28:32
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Verra säger

Hej!

Mitt senaste lyckorus var när min handläggare på AF ringde och sa att hon talat gott om mig för en chef. Hon sa att jag var en sån trevlig tjej som det riktigt lyser om. Att det är synd att jag inte är ute på arbetsmarknaden. samhället går miste om nåt bra. =) Det värmde i mig. =)

Och idag ska jag på intervju till den chefen. ler

Kram Verra

2009-10-16 @ 10:31:16
Verra säger

Glömde skriva min blogg ;-)

2009-10-16 @ 10:32:06
URL: http://majsan30.blogspot.com/
© Mamma Russin säger

hej vännen..



Lycka.. hmmm, det är mycket lycka i mitt liv nu.. jag är så lyckligt med hela mitt liv just nu.. Men min största lycka/ lugn nu är att det går så fint för mina teens i skolan och att de är så fina ungar..:) när jjag vaknar till varje morgon då de tassar ner för att äta frukost och gå till skolan.. :) det är underbart att de är så trygga i sig själva och att de är lyckliga.. :)



KRAMEN

2009-10-16 @ 11:00:55
URL: http://enburkrussin.se
Alexandra säger

Ja det är svårt att vara helt lycklig jämnt,för livet har sina prövningar som kan göra att hela livet gör ont& man har svårt att känna Lycka...Men har man tur så finns det nån som gör att man känner Livet i sig&får en att skratta& känna LYCKA i de svåraste stunder.. Jag är så lycklig över att ha Mamma,Pappa,syrran&brorsan,Nathalie,Lowa&saga i mitt liv!Dom betyder så mycket för mig&min familj..För mig ger mina barn den absolut största LYCKA här i Livet,dom är ärliga&verkligen ger mig äkta kärlek &är tacksamma för att jag finns för dom.Det finns inget som värmer mitt hjärta mer än deras kramar&pussar. Sen ger Fredrik mig en annan form av Lycka utav att han finns alltid här för mig som en bästa vän&största kärlek!Varje morgon är jag lycklig av att vakna upp bredvid dom 3 vackraste människorna i världen&dom är mina!<3

2009-10-16 @ 11:05:45
URL: http://alexandrashjarta.blogg.se/
Eva säger

Jo jag vet att det finns olika budgetar för vård, skola, kultur och allt som du skriver. Men nog känns det lite smått bittert att det finns pengar till allt annat möjligt onödigt, som jag gärna kallar det. Medans det behövs mer pengar inom dom andra sektionerna.. Då är det kanske inte ens kommunen man ska vara besviken på, utan på dom högre makterna. Men i mångt och mycke undrar man ju hur kommunen har råd med så mycket annat och inte bara det som jag skrivit om.. Men jag tänker inte försöka säga i mot dig, för du är allt för insatt i allt och jag vet att jag inte har något att komma med. haha..

2009-10-16 @ 11:17:53
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Malin & Oliver säger

Senast jag upplevde lycka var alldeles nyss då jag blev lite orolig över att min son, 10 månader gammal, var alldeles för tyst! Jag gick och kollade och då hade sötnosen krupit iväg till vagnen tagit påsen med smörgåsrån vi har i korgen under vagnen, öppnat den alldeles själv och satt där och hade kalas med sig själv och smaskade smörgåsrån! Hela golvet är fullt av smulor och han okcså såklart, men ad gör det? Är min son lycklig, är jag lycklig. Han är det iktigaste i mitt liv och absolut det som skänker mitt annars så komplicerade liv både mening och lycka..!

2009-10-16 @ 11:47:42
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Mari säger

God dagens!!!



Blev lycklig för en stund sen när dottern ringde och sa att hon fått ett heltidsjobg, jippppppi!!!!!



Kram och ha en bra helg!!!

2009-10-16 @ 12:06:40
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Amanda säger

Hej tjejen! detta inlägget fick mig att tänka till lite extra. Det finns ju så himla mycket men känner lycka över. Jag ville komma på det senaste ögonblicket då jag kände sån där riktigt spudlande lycka. Sån lycka som får ögonen att tåras, bröstet att svälla och ja, du vet.

Och jag kom fram till att det måste ha varit förra veckan då jag fick reda på att min kompis Felicia som brottas med hjärntumör alla redan fått ett så positivt resultat efter sin kemoterapi. För ett halvår sen trodde vi alla att hennes sista stund var kommen, till och med läkarna. Och förra veckan fick hon alltså beskedet att dom två tumörerna nu redan minskat till halva storleken. Vilket är mycket, mycket mer än man kunda ha hoppats på på så kort tid. Och jag tycker verkligen detta är ett bevis på att man ALDRIG ska ge upp. Och att TILLSAMMANS kan man klara allt. ♥

2009-10-16 @ 13:04:58
URL: http://creyla.blogg.se/
Petra säger

Hej!

SÅ fin bräda.

Visst finns de mycket man har att vara lycklig över.

Sitter o funderar nu över de senaste jag blev lycklig över.

Måste vara häromkvällen när jag nattade lillan , vi hade bråkat en del innan läggningen. SÅ låg vi där i mörkret och inväntade john blund när lillan plötsligt säger- va fin du e mamma. Jag älskar dig!

De värmde i hela mitt hjärta.

MAssa kramar

2009-10-16 @ 16:03:45
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Linda B säger

Jag har turen att få uppleva lycka varje dag på mitt jobb! Lycka att se människor bli föräldrar för första, andra, tredje gången. Lycka att se barnen ta sitt första andetag. Lycka att se den omedelbara kärlek som finns mellan föräldrar och barn! Helt fantastiskt!!!

2009-10-16 @ 16:14:04
URL: http://levasomlinda.blogg.se/
Tomas säger

Hihi. Ja men om någon går och kollar på de ställena kan du anklaga dem för att snoka. Och det är inte OK. :-)



Mitt duschdraperi kommer förresten från jotex. Det fyller sin funktion och är trevligt :-)



Hoppas du får en trevlig och lugn helg. Eller vankas det pang pang?

2009-10-16 @ 17:20:15
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Denis säger

Många saker gör mig lycklig , små som stora... Men det som gör mig lycklig VARJE dag är de ord som min snart 19 årige son Patrik skrev om mig i sin blogg i somras....



Min mamma, Denisé Nilsson är en människa med ett hjärta av guld. Hon tar alla under hennes "Vingar" både främmande så som gamla. Hon ger alla en chans oavsett vad och såfort det krisar sig för någon är hon där som en "första förbands låda" och får en genast att må mycket bättre. Hon är vell inte så himla gammal om du frågar mig men hon har mycket i sitt huvud och är väldigt bra på att ge råd och hjälpa till när livet känns jobbigt.



Hon har stöttat mig trots att jag inte visat uppskattning, hon är oftast den som får ta "skiten" ifrån mig och detta sårar henne oftast. En mamma som henne är jag knappast värd och jag kan säga... ingen skulle stå ut med mig så som hon gör. Det kanske är en mamma-son relation vad vet jag? Men ibland är jag förvånad över att hon inte bara skiter i mig totalt.



Vi bor över 10 mil ifrån varran men hon är trots det alltid i full huggning och försöker hela tiden stötta mig :) Hon är oftast den människa som får reda på allt innan någon annan får det. Morsan är helt enkelt bäst! Och när JAG blir "stor" vill jag bli som hon.



Tack för allting du gör för mig mamma. Du är bäst!



Min son har AS , Asperger syndrom så vi har "gått igenom" mycket under åren...



Jag är LYCKLIG över att vara en FÖRSTA FÖRBANDSLÅDA!



Kram Denise =)

2009-10-16 @ 17:21:07
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Bantarbritta säger

Skulle egentligen svara på en kommentar, men jag kan ju berätta att senast jag kände mig riktigt lycklig var häromdagen när vi var på ultraljud och fick se det lilla pyret för första gången! :)



Sen undrar jag vad det var med sjalen du inte gillade? :) Vad hade du för sjal? Jag har varit väldigt tveksam men har börjat ändrat mig...

2009-10-16 @ 19:57:00
Elin säger

måste säga att de precis hände nåt spännande inom mig, tror jag kände min första spark i magen, vilket var både läskig och mysig och gjorde mig glad på samma gång, overklig är nog rätt ord.



De är min härligaste och lyckligaste stund idag :)



kram på dig min vän!

2009-10-16 @ 21:49:23
Flingas mamma säger

Jag känner mig verkligen lycklig när jag får ligga och amma min dotter (vilket kan bli väldigt ofta :P) att få känna sig så behövd är oslagbart.

2009-10-16 @ 23:33:47
URL: http://theresenorlin.blogg.se/
christina säger

For mig var det nar jag fick vara med nar mitt forsta barnbarn foddes, sen finns dar ju massor av flera handelser. Svart att mata vilka av dom som ar den storsta.

Kram

2009-10-17 @ 11:14:40
URL: http://grandmother.blogg.se/
Eva säger

Det som fick mig att känna den största lyckan här i världen var mitt positiva graviditetstest, resan med lille A i magen och sedan få bli mamma och allt vad det innebär. Vi fick kämpa, gråta, klättra upp till toppen för att sedan ramla ner gång på gång, men vi gav aldrig upp drömmen om en egen familj, för någon gång skulle turen komma till oss!

Lycka är också att få älska och bli älskad, för den man är.



Sedan finns den vardagliga lyckan, en vänligt ord, ett skratt, förtroende m.m



Idag kände jag lycka när Markus kröp ner under täcket och väkte mig.. För i vanliga fall brukar han bara ropa på mig tills jag har stigit upp ur sängen;)

2009-10-17 @ 18:32:23
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
caroline säger

Då jag härommorgonen vaknde med 3 möss med mig i sängen som katterna placerat runt mig, det är lycka för mig då de visar att de tycker om mig och vill ge mig presenter:) Bör kanske nämna att det var tygmöss..

2009-10-17 @ 18:58:58
URL: http://carolinesblogg.blogg.se/
En Mölnbobos Liv säger

Jag är gärna med och tävlar om brädan. Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-brada-med-text.html



När jag läste lycka så tänkte jag på en något motsägelsefull sak. När jag ser kort på min brorsdotter Tova så känner jag lycka men samtidigt känner jag sorg. Lycka över att jag fick lära känna denna lilla tjej som gav mig så mycket. Jag var inte speciellt förtjust i barn men när Tova föddes blev jag så glad och hon gav mig sann lycka. Hon lärde mig väldigt mycket trots att hon bara fick vara med oss i 10 månader. Nu efter 10 år så känner jag bara lycka över att vi fick ha henne hos oss.

2009-10-17 @ 20:07:46
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Loella säger

Min senaste lyckostund var tidigare ikväll då jag och dottern på 10 år cyklade iväg till stallet. Har haft en fruktansvärd morgon/fm och ville bara att dagen skulle ta slut! Men att få umgås med henne och se hur duktig hon är med sin ponny - gjorde mej alldeles varm i magen av lycka :)



Och snart ska jag glida ner i badet med ett glas vin, inte helt fel det med ;)

2009-10-17 @ 20:38:40
URL: http://cedlo.blogg.se/
Jessica säger

Det första jag tänkte på när jag såg inlägget och såg ordet lycka så tänker jag på mitt syskonbarn som jag skulle kunna göra allt för den lyckan jag kände då jag fick reda på att hon hade kommit till världen va så underbar.Så dagar då det är jobbigt behöver jag bara tänka på henne så blir det ett stort leende på mina läppar så skulle jag vinna skulle jag skicka den vidare så hon kan kolla på den och tänka på hur mkt faster tycker om henne..Så nu håller nog både hon och jag tummarna.

2009-10-17 @ 21:24:54
Smilla säger

Lycka, det är ett stort ord. Funderar ofta på det. Har en bonad som jag fått där står det " Man ska inte sörja det man saknar utan glädjas ut det man har" Det är något jag brukar tänka på när jag tycker jag har det "jobbigt".

Min största lyckokänsla va när min yngsta föddes, efter en graviditet med många tårar, pga att man hittade en kromosomförändring som man inte vet hur/om den kommer att "synas" eller bara finnas där. Vi har kollat "allt" men har ännu inte upptäckt vad som är "fel". En "blöt"puss från honom kan få mig att vilja jubla högt =)

2009-10-17 @ 22:19:57
URL: http://smillasplats.blogg.se/
evamar - tävlingsblogg säger

Oj, eftersom jag är anonym på min blogg och vill fortsätta att ha det så kan jag inte berätta om min största lycka. Jag avstår från att tävla och skänker lyckan att vinna till någon annan. Länkar och hoppas att den går till nån av mina läsare:



http://evamar.blogg.se/2009/october/budskapsbrada-31-oktober.html

2009-10-17 @ 22:27:53
URL: http://evamar.blogg.se/
Tekla Maräng säger

Oops vad svårt det finns så mycket man kan bli lycklig av om så bara för stunden.

Jag väljer nog pga årstiden när snön ligger kvar här nere och man kan göra en snöängel.

Länkar i morgon för min dator vill inte idag.

Kram Marie:)

2009-10-18 @ 01:11:14
M säger

Lycka just nu är att jag insett att alkoholen styrt mitt liv, nu ska jag ta tillbaka makten och vinna. Ser fram emot hösten och detta ska jag klara!

2009-10-18 @ 14:11:48
Jessica säger

Åh så söt! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag kände lycka senaste igår kväll då jag fick reda på att min underbara pojkvän äntligen kommer hem! Han har varit borta i över 3 månader nu och jag saknar honom så mycket! Just nu känner jag mig helt överlycklig! Ska bli underbart att få se honom igen. =)



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-en-seles-brada-med-texten-tycker-om-dig.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

2009-10-18 @ 18:04:37
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Sandra säger

Hej! Jag vill delta i tävlingen.

Min pojkvän gör sin värnplikt (vi bor i Finland) nu, så jag träffar honom inte särskilt ofta. Han kom hem i fredags och åkte tillbaka idag (söndag) - jag blev så lycklig av att få vara tillsammans med honom en hel helg! Jag uppskattar honom så mycket mer nu än innan han åkte in för att göra sin värnplikt :)

Kram Sandra

2009-10-18 @ 18:28:41
SoffiZ- Oliwers mamma säger

Jag känner så mycket lycka varje gång jag ser min son. Han är 15 månader och så kramig och gosig så det är knappt möjligt! Det absolut bästa är när han kommer springandes mot mig, med utsträckta armar, slänger sig i min famn och ger mig en stor puss rakt på munnen samtidigt som han säger "MMMMMMMM". Det är Lycka!

2009-10-19 @ 00:27:25
URL: http://soffiz.blogg.se/
Josefin säger

Hej!

Jag vill vara med och tävla.

Jag kan berätta om en lycklig stund för mig! Som betydde oerhört mycket för mig och kontakten med min hund.

Jag började tävla lite smått i agility med min älskade hund Bobby i år.

Vi har haft lite svårt med kontakten mellan oss.

Mitt mål för i sommar var att ta en pinne (uppflyttnings poäng kan man säga) i agilityklassen.

Sista tävlingen för året (för mig) var här i Umeå 3 oktober, jag hade inga som helst förväntningar eftersom vi inte ens varit nära att ta en pinne i agilityklassen.

Dagen började med agilityklass 1, där alltså jag tävlar.

Alltså, jag har fortfarande svårt att berätta..

Han gjorde iaf sitt livs lopp 0 fel och kom på 2a plats och tog därmed en pinne i agilityklass.

Jag hoppade upp och ner i lycka, det var så himla roligt!

Min hund är bäst :-)



Om jag vann skulle Bobby få denna skylt uppsatt ovanför hans sov-bädd :)



http://josefinstavlings.blogg.se/2009/october/vinn-tycker-om-dig-brada.html

2009-10-21 @ 17:10:09
URL: http://josefinstavlings.blogg.se/
Malin säger

Hej vännen!!

Lycka för mej just nu, är att jag får bära på något så dyrbart och värdefullt inom mej. Som jag dessutom skapat tillsammans med den person som jag älskar gör mej lyckligast i livet. Att få se, att få känna och att få vara med denna resa egenom är det underbaraste som kan hända en människa. När ett barn blir till! Och jag har haft just den turen att få vara med att känna denna lycka och gläjde! och jag kan inte vara lyckligare.

Detta är ren och kär lycka för mej.



STOR KRAM TILL DEJ OCH FRÖET!



Har självklart länkat ;)

2009-10-22 @ 10:05:55
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
AnnikaS säger

Jag känner stor LYCKA över att ha ett så stort stöd från familj, släkt och vänner nu när min mamma gått bort!

kram Annika

2009-10-22 @ 10:12:20
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Nina säger

Ja självklart så är ju Mikael och barnen min största lycka! Men det är inte dom jag ska berätta om här! Utan om vänskap!

Ett tag så mådde jag verkligen jätte dåligt! Inget va roligt! Självförtroendet va i botten =/

Så en fredag får jag ett direktiv! Får ICKET gå hem till min egen lägenhet. Utan fick bo hos en vän hela helgen! Jag fattade ingenting! Fick inte ens köra eller åka förbi min lägenhet... Nyfiken som tusan blev jag ju såklart! Och samtidigt arg, för det va ju MIN lägenhet!!

Så kommer söndagen! Och jag får komma hem igen! Där i soffan sitter en hög med vänner! Vickan hade varit hemma här i Dorotea hela helgen utan att jag vetat det! Dom hade alltså renoverat hela mitt sovrum! Målat tak, tapetserat om, bytt lampor, nattduksbord, blommor, gardiner, ramat in jätte många kort på oss vänner. Ja alltså jag fick en chock! Tårarna spröt. Å jag blir tårögd bara jag tänker på det! Det är vänner det! Dom ville göra mig glad igen! Och dom lyckades bra! Det värmer fortfarande i mitt hjärta <3 Till och med deras föräldrar va involverade och hade hjälpt till!

Det är LYCKA!

2009-10-22 @ 12:48:41
URL: http://ninuz.blogg.se/
sandra säger

vad roligt med en tävling, jag är med!



hela min familj gör mig lycklig. det finns nog inte fler ord för hur mycket jag älskar dom. det finns inte tillräckligt mycket ord till det!



länkat: http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=24114515

kram sandra

[email protected]

ha en fin lördag!

2009-10-24 @ 11:46:25
Johanna säger

Jag vill va med & tävla! Här kommer en av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv:



Det hade länge stått "En häst" på min önskelista. Säkert redan sedan jag var 8. Nu var det min 10-årsdag. Familjen kom som vanligt in med frukost & paket på sängen. Jag öppnade ett litet paket som innehöll en karta ut till förrådet. HA! jag skulle få den där cykeln jag hade önskat mig, tänkte jag. Öppnade paketet som hängde på dörren. Ännu en karta. Nu förstod jag ingenting...

- Följ kartan, sa mamma...

Kartan ledde mig ner till grannens stall. Öppnade dörren & där stod ett antal schettisar & en vit Welshponny.

- E här någon häst du känner igen?, frågade mamma.

- Ja, denna, sa jag & gick jag fram till den vita ponnyn. Hon var min! Kan ni förstå hur det kändes för en 10åring? LYCKAN VAR TOTAL!!!! :)



Manjana skänkte mig mycket glädje! Tyvärr fick hon avlivas pga ålder. Hon blev hela 25 år!



http://skuggis.blogg.se/2009/october/tavling-lycka.html

2009-10-26 @ 07:00:51
URL: http://skuggis.blogg.se/
Malin säger

Vill självklart vara med även jag! Min fina vän Nea gjorde mig lycklig idag då hon skickade ett gulligt sms där det stod att hon alltid tänker på mig och våra tonårsår, då det närmar sig Halloween och att hon gör det med ett leende på läpparna! Det fick henne att inse hur underbar vår vänskap är! Sådant värmer! Jag har gått runt och flinat hela dagen med en varm känsla i kroppen! Tänk så mycket det betyder att bara tala om för någon hur viktig den personen är i ens liv. Helt klart dagens lärdom!



Jag länkar också så att fler hittar hit på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/seles-brada-med-texten-tycker-om-dig.html



..nu återstår det bara att hålla tummarna! Ha det bra så länge!

Kram Malin

2009-10-27 @ 21:03:10
URL: http://villduvinna.blogg.se/
Bea säger

Ja du, min senaste lyckostund inträffade igår.

Och gesten i sig var väldigt enkel, men det gav mig total lycka.

Igår då jag jobbade fick jag höra hur kul en del kunder tyckte att det var att stiga in i butiken och mötas av mitt leende och skratt, det var verkligen välkomnande. =) De tyckte det var så kul att se mig igen och välkomnade mig tillbaka. Mitt hjärta värmdes, trots att jag frös så in i bomben...hihi.

2009-10-31 @ 08:51:06
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Bus säger

Lycka?!

I går var det lycka att bli hämtad på tågstationen i Östersund. Vi var framme i stan efter kl nio på kvällen. Med sovande barn och en krasslig mamma Bus så var det LYCKA att sambon stod och väntade på perrongen så vi slapp sitta på bussen i två timmar till. Lycka idag var att vakna hemma i sin egen säng :O) och att jag mår mycket bättre. Ha ha vad lycka kan vara mycket. Kram

2009-10-31 @ 18:30:14
Bus säger

Lycka?!

I går var det lycka att bli hämtad på tågstationen i Östersund. Vi var framme i stan efter kl nio på kvällen. Med sovande barn och en krasslig mamma Bus så var det LYCKA att sambon stod och väntade på perrongen så vi slapp sitta på bussen i två timmar till. Lycka idag var att vakna hemma i sin egen säng :O) och att jag mår mycket bättre. Ha ha vad lycka kan vara mycket. Kram

2009-10-31 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: